مقاله اثر مداخله بر افزایش رضایت مندی بیماران از بخش اورژانس بیمارستان های دولتی شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر مداخله بر افزایش رضایت مندی بیماران از بخش اورژانس بیمارستان های دولتی شیراز دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر مداخله بر افزایش رضایت مندی بیماران از بخش اورژانس بیمارستان های دولتی شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر مداخله بر افزایش رضایت مندی بیماران از بخش اورژانس بیمارستان های دولتی شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر مداخله بر افزایش رضایت مندی بیماران از بخش اورژانس بیمارستان های دولتی شیراز :

مقاله اثر مداخله بر افزایش رضایت مندی بیماران از بخش اورژانس بیمارستان های دولتی شیراز که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مجله دانشگاه علوم پزشکی پارس (دانشگاه علوم پزشکی جهرم) از صفحه ۵۳ تا ۶۱ منتشر شده است.
نام: اثر مداخله بر افزایش رضایت مندی بیماران از بخش اورژانس بیمارستان های دولتی شیراز
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اورژانس
مقاله رضایت مندی
مقاله بیمار
مقاله بیمارستان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: چگونگی ارایه خدمت در مراکز فوریت ها و اورژانس بیمارستان ها، می تواند نشان دهنده وضعیت کلی ارایه خدمات در هر بیمارستان باشد. مطالعه حاضر با هدف تعیین میزان رضایت بیماران در بخش های اورژانس بیمارستان های شیراز انجام گرفته تا با آگاهی از وضعیت موجود در راستای افزایش سطح رضایت مندی بیماران مداخلاتی انجام شده و گامی در جهت بهبود کیفیت ارایه خدمات و تحقق اهداف سازمان برداشته شود.
روش کار: تحقیق حاضر یک مطالعه مداخله ای است که در بیمارستان های دولتی دارای بخش اورژانس شهرستان شیراز انجام پذیرفت. به منظور جمع آوری اطلاعات از روش مصاحبه و تکمیل پرسشنامه استفاده شد. بر اساس تحلیل نتایج مرحله اول مداخلات لازم نظیر توجه ویژه به تنظیف محیط اورژانس، تکریم ارباب رجوع، نظارت بر راند اساتید و افزایش فضای اورژانس برخی بیمارستان ها انجام و پس از شش ماه مرحله دوم طرح اجرا شد. داده ها در نرم افزار SPSS با آزمون های آماری مناسب تحلیل شدند.
یافته ها: ۵۰۸ بیمار مراجعه کننده اورژانس بیمارستان های آموزشی شیراز در مرحله قبل از مداخله و ۵۸۵ بیمار در مرحله پس از مداخله بررسی شدند. میزان رضایت مندی در کل بیمارستان ها، در مرحله پس از مداخله بیش تر شده بود (P<0.05). در مرحله قبل از مداخله بیش ترین میـزان رضایت از نحوه ارایه خدمات تخصصی و کم ترین میزان رضایت از امکانات رفاهی و هزینه ها بود (P<0.05). در مرحله پس از انجام مداخله نیز میزان رضایت از نحوه ارایه خدمات تخصصی بالاتر از سایر خدمت ها بود (P<0.05).
نتیجه گیری: نتایج حاضر حاکی از آن است که مداخلات انجام شده در افزایش رضایت مندی بیماران موثر بوده است. باید با به کارگیری برنامه های مدون در راستای ارتقای کیفیت ارایه خدمات در این مراکز و همچنین با پایش مداوم خدمات ارایه شده به افزایش سطح رضایت مندی بیماران پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.