مقاله مدیریت دانش مشتری راهی برای رسیدن به نوآوری باز ؛مطالعه موردی در بانکهای خصوصی سطح استان گیلان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت دانش مشتری راهی برای رسیدن به نوآوری باز ؛مطالعه موردی در بانکهای خصوصی سطح استان گیلان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت دانش مشتری راهی برای رسیدن به نوآوری باز ؛مطالعه موردی در بانکهای خصوصی سطح استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش مشتری راهی برای رسیدن به نوآوری باز ؛مطالعه موردی در بانکهای خصوصی سطح استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت دانش مشتری راهی برای رسیدن به نوآوری باز ؛مطالعه موردی در بانکهای خصوصی سطح استان گیلان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
نوآوری باز به مفهوم رقابت در صنعت موجود به روشی کاملاً متفاوت است، که در آن مشتری به عنوان شریک نوآور مورد توجه قرار میگیرد.ماهیت این نوآوری و لزوم به کارگیری دانش و ایدههای مشتریان در آن، ضرورت توجه به سیستمهای مدیریت دانش مشتری را به خوبی آشکار مینماید. در این مقاله با بررسی بانکهای خصوصی استان گیلان، که جز صنایع مشتری محور هستند، به بررسی نقش این سیستمها در نوآوریهای باز میپردازیم. یافته های این پژوهش، که از ۲۶۵ کارمند بانک جمع آوری شده است، نشان میدهد که استفاده از جریان دانش از مشتری، که مهم-ترین بعد مدیریت دانش مشتری است، تاثیر مثبت و معناداری بر هر دو بعد سرعت و کیفیت نوآوریهای باز دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.