مقاله تدوین استراتژی های تبلیغات در ارتباطات با صادرات کاشی استان یزد با استفاده از روش SWOT
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین استراتژی های تبلیغات در ارتباطات با صادرات کاشی استان یزد با استفاده از روش SWOT دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین استراتژی های تبلیغات در ارتباطات با صادرات کاشی استان یزد با استفاده از روش SWOT کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین استراتژی های تبلیغات در ارتباطات با صادرات کاشی استان یزد با استفاده از روش SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین استراتژی های تبلیغات در ارتباطات با صادرات کاشی استان یزد با استفاده از روش SWOT :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
در این مقاله به تدوین استراتژی تبلیغات در ارتباط با صادرات کاشی استان یزد با استفاده از روش SWOT پرداخته شده است.اهداف این پژوهش شامل تعیین مهمترین نقاط قوت، ضعف،فرصت ها،و تهدیدات پیش روی تبلیغات کاشی صادراتی در استان یزد می باشد.ابتدا با بررسی های صورت گرفته بر روی محیط داخلی ومحیط خارجی تبلیغات کاشی صادراتی استان یزد فهرستی از نقاط ضعف، قوت، تهدیدات و فرصت های پیش روی این صنعت مورد شناسایی قرار گرفت، و پس از آن با استفاده از پرسشنامه از دست اندر کاران امر)صادرات کاشی، استان یزد( نظر خواهی شد،وبرای تایید یا رد نقاط قوت، ضعف ها، تهدیدات، فرصت ها از آزمون آماری t تک متغیره استفاده گردید.سپس با وزن دهی به هر یک از این عوامل تایید شده بر اساس طیف لیکرت و محاسبه مجموعه وزن ها،میانگن وزن ها ودر نهایت بعد از محاسبه ی وزن نسبی اولویت ها مشخص شد ودر نهایت برای بر طرف کردن یا تقلیل نقاط ضعف وتهدیدات و تقویت وبهبود فرصت ها ی موجود تبلیغات در ارتباط با صادرات کاشی استان یزد با استفاد از روش تحلیلی swot استراتژی های مناسبی ارائه گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.