مقاله بررسی چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی خراسان رضوی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی خراسان رضوی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی – توصیفی در مدارس ابتدایی خراسان رضوی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
یکی از نوآوری های آموزشی در دهه حاضر در نظام آموزشی کشور، طرح ارزشیابی توصیفی می باشد. این طرح هم اکنون در پایه های اول ودوم و سوم مدارس ابتدایی سراسر کشور در حال اجرا می باشد. هدف کلی این تحقیق بررسی چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی در مدارس ابتدایی خراسان رضوی می باشد و با هدف بررسی چگونگی اجرای فهرست وارسی، مقیاس درجه بندی رفتار، واقعه نگاری، آزمون های عملکردی، پوشه کار و میزان توجه معلمان به رشد همه جانبه دانش آموزان در ارزشیابی توصیفی انجام گرفته است. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی و زمینه یابی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات از فهرست وارسی، مقیاس درجه بندی رفتار، واقعه نگاری، آزمون های عملکردی، گوشه کار و میزان توجه معلمان به رشد همه جانبه دانش آموزان در ارزشیابی توصیفی انجام گرفته است. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی و زمینه یابی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه معلمان پایه اول و دوم و سوم نواحی ۳ و ۷ مشهد و قوچان در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ بود، که ۱۰۰۴ نفر است. از این تعداد، ۲۳۰نفر معلم به عنوان نمونه و با استفاده فرمول تعیین حجم نمونه و از طریق نمونه گیری طبقه ای – تصادفی انتخاب گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.