مقاله بررسی تأثیر ابعاد ساختار شرکتهای تجاری بر ابعاد مدیریت دانش در حوزه تجارت مطالعه موردی شرکتهای بازرگانی شهر اهواز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر ابعاد ساختار شرکتهای تجاری بر ابعاد مدیریت دانش در حوزه تجارت مطالعه موردی شرکتهای بازرگانی شهر اهواز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ابعاد ساختار شرکتهای تجاری بر ابعاد مدیریت دانش در حوزه تجارت مطالعه موردی شرکتهای بازرگانی شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ابعاد ساختار شرکتهای تجاری بر ابعاد مدیریت دانش در حوزه تجارت مطالعه موردی شرکتهای بازرگانی شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ابعاد ساختار شرکتهای تجاری بر ابعاد مدیریت دانش در حوزه تجارت مطالعه موردی شرکتهای بازرگانی شهر اهواز :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این تحقیق باعنوان «بررسی تأثیر ابعاد ساختار شرکتهای تجاری بر ابعاد مدیرت دانش در حوزه تجارت» انجام گرفت، تا تأثیر ساختار شرکتهای تجاری را بر حفظ ونگهداری دانش در حوزه تجارت بررسی کنیم، بدین منظور یک فرضیه اصلی و بیست و یک فرضیه فرعی تدوین گردد که رابطه مولفه های ساختار شرکتهای تجاری شامل پیچیدگی رسمیت و تمرکز با مولفه های مدیریت دانش در حوزه تجارت شامل به دست آوردن دانش، به کار بردن دانش، یادگیری (از فرایند دانش)، تسهیم و مبادله ای دانش، ارزیابی دانش، ایجاد و تثبیت دانش و استفاده بهینه از دانش به عنوان متغیر مورد ارزیابی قرار گرفتند. به منظور ازمون فرضیه ها و برای جمع آوری داده ها دو پرسشنامه استاندارد (مدیریت دانش در حوزه تجارت و ساختار شرکتهای تجاری) استفاده شده است پایایی پرسشنامه مدیریت دانش از روش آلفای کرونباخ استفاه شد که برای کل پرسشنامه برابر با ۰۷۵ می باشد پرسشنامه ها در بین ۹۰ نفر نمونه آماری از ۱۵۸ نفر جامعه ی آماری مدیران و کارشناسان ارشد شرکتهای تجاری در سطح اهواز، توزیع شد و نتایج بدست آمده حاکی از این بود که بطور کلی با افزایش بعد پیچیدگی ساختار شرکتهای تجاری با کاهش مدیریت دانش کارکنان در حوزه تجارت همراه شده است. و هرچه بعد ساختار شرکتهای تجاری افزایش می یابد به همان اندازه مدیریت دانش کارکنان در حوزه تجارت کاهش پیدا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.