مقاله بررسی رابطه بین ادراک توانمندی و کارآفری(مطالعه موردی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان مرند)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین ادراک توانمندی و کارآفری(مطالعه موردی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان مرند) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ادراک توانمندی و کارآفری(مطالعه موردی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان مرند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ادراک توانمندی و کارآفری(مطالعه موردی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان مرند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ادراک توانمندی و کارآفری(مطالعه موردی دانشگاه علمی کاربردی شهرستان مرند) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
تحقیقات در زمینه توانمندسازی و کارآفرینی از رشد شایان توجهی برخوردار بوده و آموزشهای کارآفرینی به صورت آموزشهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، گسترش بسیاری یافته است. به دلیل نقش ویژه کارآفرینان در توسعه اقتصادی، سیاستهای راهبردی بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به ترویج کارآفرینی معطوف شده است. هدف این تحقیق بررسی میزان ارتباط بین اداراک توانمندی با کارآفرینی در بین دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان مرند می باشد. جامعه ی آماری این پژوهش تعداد ۵۵۰ نفر از دانشجویان می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد ۲۲۶ نفر به روش تصادفی نسبی انتخاب شدند. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی پیمایشی است جهت جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه ادراک توانمند سازی (با ۲۰ پرسش بر اساس مدل واترن و کامرون) و پرسشنامه کارآفرین (۱۲۱ سوالی دکتر هومن) استفادهگردید. داده ها با استفاده از آمار استنباطی ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون F مورد تحلیل قرار گرفته اند. یافته های تحقیق نشان داد که بین ابعاد ادراک توانمندی ( خوداثربخشی، خودمختاری، معناداری، تاثیر، اعتماد) با کارآفرینی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.