مقاله رویکرد استراتژیک اقیانوس آبی: کارآفرینی ازطریق نوآوری ارزش مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رویکرد استراتژیک اقیانوس آبی: کارآفرینی ازطریق نوآوری ارزش مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکرد استراتژیک اقیانوس آبی: کارآفرینی ازطریق نوآوری ارزش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکرد استراتژیک اقیانوس آبی: کارآفرینی ازطریق نوآوری ارزش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکرد استراتژیک اقیانوس آبی: کارآفرینی ازطریق نوآوری ارزش مشتری :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این مقاله به منظور تبیین مفهوم استراتژی اقیانوس آبی و بررسی نقش پارادایم فکری نوآوری ارزش مطروحه درآن دربسترسازی ایجاد کسب و کارهای خلاقانه و کارافرینی تدوین شده است درمفهوم استراتژی اقیانوس آبی حوزه های کاری خدماتی و بازارها به دو اقیانوس آبی و قرمز تشبیه شده است اقیانوسهای قرمز درواقع حوزه های شناخته شده درفضای کسب و کاربازارهستند و نمادکلیه صنایع وخدماتی اند که امروزه موجود بوده و سازمان ها درآن به رقابت می پردازند اقیانوسهای آبی نیز درواقع فضاهای شناخته نشده حوزه های کاری و خدماتی هستند و نمادکلیه حوزه هایی می باشند که با ایجاد تفکری دیگرگونه نسبت به ارزش قابل ارایه مشتری و برهم زدن واگرای قواعد بازی فضاهایی جدید و نوآورانه برای خلق کسب و کارهایی فراترازمرزهای مرسوم بوجود می آورد نکته بارز دراین رویکرد استراتژیک به بازار خلق کسب و کار و کارافرینی درون بازارهایی است که درحال حاضر وجود دارند و حتی دروضعیت اشباع و رقابت بسرمی برند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.