مقاله تحلیل جعبه دنده کمباین سهند اس ۶۸ به منظور امکان سنجی افزایش ظرفیت انتقال توان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل جعبه دنده کمباین سهند اس ۶۸ به منظور امکان سنجی افزایش ظرفیت انتقال توان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل جعبه دنده کمباین سهند اس ۶۸ به منظور امکان سنجی افزایش ظرفیت انتقال توان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل جعبه دنده کمباین سهند اس ۶۸ به منظور امکان سنجی افزایش ظرفیت انتقال توان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل جعبه دنده کمباین سهند اس ۶۸ به منظور امکان سنجی افزایش ظرفیت انتقال توان :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

بخش تحقیقات معاونت فنی شرکت گسترش و توسعه صنعت آذربایجان جهت دستیابی به محصولات با کیفیت و توان بیشتر اقدام به انجام تغییراتی در کمباین تولیدی خود نموده است که این تغییرات در راستای افزایش ظرفیت عملکردی کمباین صورت می گیرد . با افزایش ظرفیت انتقال توان در جعبه دنده کمباین سهند اس ۶۸ ، از آن می توان در کمباین های قوی تر استفاده کرد . جهت دستیابی به این هدف در تحقیق حاضر ابتدا تنش های خمشی ، لهیدگی و ضرایب اطمینان چرخدنده های جعبه دنده کنونی با منبع توان ۱۳۰ اسب بخار محاسبه شد . مبنای محاسبات در دنده یک ، دو و عقب ؛ گشتاور لغزشی و درصد توان انتقالی موتور به جعبه دنده و در دنده سه حداکثر گشتاور تولیدی موتور و درصد توان انتقالی موتور به جعبه دنده انتخاب شد . سپس تغییرات ابعادی در دو مرحله بر روی چرخدنده های مورد بررسی ، جهت استفاده در کمباین با منبع توان ۱۸۰ اسب بخار طوری اعمال شد که ضرایب اطمینان بدست آمده ی قبلی حدالمقدور تغییر نکنند . ترسیم پروفیل (اینولوت) دندانه چرخدنده های جدید با استفاده از نرم افزار۲۰۰۳Geartrax و مدل سازی آنها با نرم افزار ۲۰۰۷Solidworks صورت گرفت . با توجه به محدودیت فضایی داخل جعبه دنده ، سه عدد از چرخدنده های مورد بررسی به چرخدنده های مارپیچ با زاویه تورب ۳۰ و ۴۵ درجه تبدیل و تنش ها و ضرایب اطمینان آنها نیز با توجه به منبع توان جدید محاسبه شد . جهت ارزیابی دقت محاسبات ، جفت چرخدنده درگیر در حالت دنده یک با استفاده از نرم افزارهای ANSYSو Cosmosاز لحاظ تنش خمشی و تنش تماسی تحلیل شدند . بررسی ها نشان داد که نتایج روش تئوری با نتایج حاصل از روش المان محدود مطابقت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.