بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
یکی از مهمترین راهبردها که طی چند سال اخیر شرکت ها و سازمان ها به منظور افزایش وفاداری مصرف کننده به برند در راستای حفظ سهم بازار و سودآوری بیشتر در اولویت قرار دادهاند، استفاده از بازاریابی بازاریابی چریکی است. بازاریابی چریکی به عنوان روشی برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه میتواند در ارتقای فرهنگ استفاده از محصولات یا خدمات تاثیرگذار باشد. از این رو، در پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت موبایل و دیجیتال پرداخته شده است. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی بوده و با توجه به ماهیت هدف گذاری و ابزارهای دستیابی به این اهداف، از نوع توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان تلفن همراه و لوازم الکترونیکی در شهر تهران است که به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۹۹ نمونه از میان آنها انتخاب گردید. نتایج حاصل از رگرسیون چندگانه نشان می دهد که بازاریابی چریکی تاثیر معناداری بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت موبایل و دیجیتال دارد. به طوری که ابزار انسانی و فرهنگی در سطح اطمینان ۹۹ درصد تاثیر معناداری بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت موبایل و دیجیتال دارد؛ ولی ابزار تکنولوژیکی سهم قابل توجهی در تاثیرگذاری بر وفاداری مشتریان به برند ندارد. همچنین نتایج نشان داد که ابعاد بازاریابی چریکی شامل ابزار انسانی، ابزار تکنولوژیکی و ابزار فرهنگی می تواند ۷۹ درصد از وفاداری مشتریان به برند در صنعت موبایل و دیجیتال را تبیین کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.