مقاله بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسط? ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسط? ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسط? ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسط? ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر جهان‎وطن‎گرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به‎واسط? ملی‎گرایی مصرف‎کننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) :

تعداد صفحات : -۱۱۲

پژوهش حاضر به‎دنبال بررسی تأثیرپذیری نگرش مصرف­کنندگان به محصولات داخلی، براساس برخی عوامل هویتی، از جمله جهان­وطن­گرایی و ملی­گرایی مصرف­کننده است. پژوهش پیش رو از دسته پژوهش‎های توصیفی ـ پیمایشی به‎شمار می‎رود و جامع آماری آن، مصرف‎کنندگان محصولات داخلی مشهد است. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران برای جامع نامعلوم، ۳۸۴ نفر به‎دست آمد که پس از توزیع، در نهایت ۳۸۱ پرسشنام قابل قبول با استفاده از نرم‎افزار Smart PLS تجزیه و تحلیل شد. نتایج به‎دست‎آمده نشان داد جهان‎وطن‎گرایی مصرف‎کنندگان مشهد بر ملی‎گرایی مصرفی آنها تأثیر منفی و معناداری می‎گذارد و ملی‎گرایی بر نگرش آنها نسبت به محصول داخلی اثر مثبت و معنادار دارد، اما جهان­وطن­گرایی مصرف­کنندگان به‎طور مستقیم تأثیری بر نگرش آنها نسبت به محصول داخلی ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.