مقاله بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسط? ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسط? ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسط? ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسط? ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر جهانوطنگرایی بر نگرش نسبت به محصول داخلی بهواسط? ملیگرایی مصرفکننده (از دید تئوری هویت اجتماعی) :
تعداد صفحات : -۱۱۲
پژوهش حاضر بهدنبال بررسی تأثیرپذیری نگرش مصرفکنندگان به محصولات داخلی، براساس برخی عوامل هویتی، از جمله جهانوطنگرایی و ملیگرایی مصرفکننده است. پژوهش پیش رو از دسته پژوهشهای توصیفی ـ پیمایشی بهشمار میرود و جامع آماری آن، مصرفکنندگان محصولات داخلی مشهد است. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران برای جامع نامعلوم، ۳۸۴ نفر بهدست آمد که پس از توزیع، در نهایت ۳۸۱ پرسشنام قابل قبول با استفاده از نرمافزار Smart PLS تجزیه و تحلیل شد. نتایج بهدستآمده نشان داد جهانوطنگرایی مصرفکنندگان مشهد بر ملیگرایی مصرفی آنها تأثیر منفی و معناداری میگذارد و ملیگرایی بر نگرش آنها نسبت به محصول داخلی اثر مثبت و معنادار دارد، اما جهانوطنگرایی مصرفکنندگان بهطور مستقیم تأثیری بر نگرش آنها نسبت به محصول داخلی ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.