میزان مصرف رسانه (تعاملی و غیرتعاملی) و رابطه ی آن با سبک زندگی، سازگاری اجتماعی و هویت اجتماعی کارکنان ادارات دولتی شهر همدان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان مصرف رسانه (تعاملی و غیرتعاملی) و رابطه ی آن با سبک زندگی، سازگاری اجتماعی و هویت اجتماعی کارکنان ادارات دولتی شهر همدان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان مصرف رسانه (تعاملی و غیرتعاملی) و رابطه ی آن با سبک زندگی، سازگاری اجتماعی و هویت اجتماعی کارکنان ادارات دولتی شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان مصرف رسانه (تعاملی و غیرتعاملی) و رابطه ی آن با سبک زندگی، سازگاری اجتماعی و هویت اجتماعی کارکنان ادارات دولتی شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان مصرف رسانه (تعاملی و غیرتعاملی) و رابطه ی آن با سبک زندگی، سازگاری اجتماعی و هویت اجتماعی کارکنان ادارات دولتی شهر همدان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق، بررسی میزان مصرف رسانه (تعاملی و غیرتعاملی) و رابطه ی آن با سبک زندگی،سازگاری اجتماعی و هویت اجتماعی کارکنان ادارات دولتی شهر همدان بود. روش اجرای تحقیق، توصیفی- همبستگی بوده است. جامعه ی آماری این تحقیق، کلیه ی کارکنان ادارات دولتی شهر همدان بودند. روش نمونه-گیری تحقیق حاضر، با توجه محدودیتهای عملی در دسترسی به افراد از نوع نمونه گیری غیرتصادفی سهمیه ایبوده است که ۳۷۸ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. لیکن پس از اجرای تحقیق تنها ۳۷۲ پرسشنامه عودت دادهشد. ابزار گردآوری داده ها شامل آزمون سازگاری اجتماعی بل، پرسشنامه ی سبک زندگی میلر و اسمیت،پرسشنامه ی هویت اجتماعی صفاری نیا و روشن و پرسشنامه ی میزان مصرف رسانه بود. از آزمون های آماریرگرسیون چندگانه و همبستگی پیرسون استفاده شد. با توجه به یافته ها، بین میزان مصرف رسانه ای (تعاملی وغیرتعاملی) با سبک زندگی، هویت اجتماعی و سازگاری اجتماعی کارکنان ادرات دولتی شهر همدان رابطهوجود دارد (P0.01). بین سبک زندگی با مصرف رسانه ای (تعاملی و غیرتعاملی) کارکنان ادرات دولتی شهرهمدان رابطه ی معناداری وجود ندارد (P> 0.05). بین هویت اجتماعی با مصرف رسانه ای کارکنان ادرات دولتیشهر همدان رابطهی مثبت و معناداری وجود دارد (P0.01). بین سازگاری اجتماعی با مصرف رسانه ایکارکنان ادرات دولتی شهر همدان رابطه ی مثبت و معناداری وجود دارد (P0.01).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.