ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر رفتار خرید آنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر رفتار خرید آنی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر رفتار خرید آنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر رفتار خرید آنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه مدلی جامع از عوامل موثر بر رفتار خرید آنی :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
اولین بار در دهه ۱۹۵۰ خرید آنی، به عنوان یک مفهوم ساده پذیرفته شد. مبانی نظری آن زمان، خرید آنی رامترادف و برابر با خرید بدون برنامه ریزی میدانستند. این تعریف مختصر و ساده، شاید نتیجه تحقیقات محدود دراین حیطه بود چرا که در آن زمان، خرید بیشتر از سوی مصرف کننده، مورد توجه محققان بوده است. مطالعاتپیشین، خرید را با در نظر گرفتن رفتارهایی با فرآیند منطقی بررسی کرده اند، درحالی که مطالعات اخیر حاکی ازآنست که بیش از ۵۰ درصد خریدها که از آن دسته میتوان به خریدهای اینترنتی اشاره کرد، اتفاقی و بدون طیفرآیند منطقی و تنها بر اثر برخی محرک ها انجام می شوند. از این رو بررسی راه هایی که بتوان با تمرکز بر این گونهخریدها (خریدهای آنی) به سودهی بیشتر فروشگاه ها اندیشید، امری لازم و ضروری است . لذا در این مقاله تلاششده است که با روش توصیفی و پس از کاوش در مبانی و ادبیات موضوع به ارایه یک مدل جامع از عوامل موثر برخریدهای آنی بپردازیم. جهت دستیابی به اطلاعات مورد نیاز از مطالعات کتابخانه ای و اینترنتی، همچنین نظرات وایده های اساتید و صاحب نظران مربوطه استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.