تحلیل رابطه بین آگاهی و کارآفرینی جوامع محلی در بخش گردشگری (مطالعه موردی: نواحی روستایی دهستان میانبند، شهرستان نور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل رابطه بین آگاهی و کارآفرینی جوامع محلی در بخش گردشگری (مطالعه موردی: نواحی روستایی دهستان میانبند، شهرستان نور) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل رابطه بین آگاهی و کارآفرینی جوامع محلی در بخش گردشگری (مطالعه موردی: نواحی روستایی دهستان میانبند، شهرستان نور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رابطه بین آگاهی و کارآفرینی جوامع محلی در بخش گردشگری (مطالعه موردی: نواحی روستایی دهستان میانبند، شهرستان نور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل رابطه بین آگاهی و کارآفرینی جوامع محلی در بخش گردشگری (مطالعه موردی: نواحی روستایی دهستان میانبند، شهرستان نور) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

کارآفرینی را می توان یک فرآیند پویا نامید، که شامل آرمان، تحول، دگرگونی و خلاقیت می شود. این فرآیند به کاربرد و استفاده ی نیرو و انگیزه ی افراد در جهت خلق و اجرای ایده های نو و همچنین راه حل های کاربردی احتیاج دارد. کارآفرینی در بخش های مهم اقتصادی به سرعت در حال رشد است و یکی از این حوزه ها گردشگری است. در راستای توسعه فعالیت های کارآفرینانه در بخش گردشگری روستایی عوامل مختلفی مانند ظرفیت های محیطی با تاکید بر بخش گردشگری، عوامل فردی، روانشناختی، و… تاثیر گار هستند. نواحی روستایی دهستان میانبند در شهرستان نور استان مازندران با توجه به محل قرار گیری در شمال کشور، برخورداری از اقلیم مناسب، نزدیکی به تهران، داشتن جاذبه های بکر و نیز چشم انداز های طبیعی پیوسته مورد توجه گردشگران قرار داشته است با این مقدمه هدف تحقیق بررسی رابطه بین توانمند سازی و تمایل به فعالیت های کارآفرینانه در نواحی روستایی دهستان میانبند است. روش تحقیق توصیفی- تحلیلی است ابزار مورد استفاده در جمع آوری اطلاعات میدانی پرسشنامه است. واحد تحلیل هم سرپرستان خانوار ساکن در روستاهای دهستان میابند است که در فواصل مختلفی نیست هم سکونت دارند. شیوه طراحی پرسشنامه محقق ساخت است که تلاش شده است ابتدا مبانی نظری مورد بررسی قرار گیرد و پس از استخراج شاخص ها در قالب گویه های قابل فهم برای جامعه نمونه در قالب پرسنامه تنظیم شود. اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار آماری SpSS مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج نشان میدهد که منطقه مورد مطالعه از توانمندی های لازم برای کارآفرینی برخوردار است و نیز نتایج نشان می دهد که بین میزان اگاهی از نتایج و اثرات گردشگری در نواحی روستایی و تمایل به کار آفرینی در این بخش رابطه معناداری وجود دارد. بطوری میران همبستگی محاسبه شده ۰ ۳۴۹ و سطح معناداری برابر با ۰ ۰۰۳ مبین این مدعاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.