مقاله تبلیغات همکارانه و قیمتگذاری در بازار رقابتی با درنظرگرفتن تأثیر هیجان مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبلیغات همکارانه و قیمتگذاری در بازار رقابتی با درنظرگرفتن تأثیر هیجان مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبلیغات همکارانه و قیمتگذاری در بازار رقابتی با درنظرگرفتن تأثیر هیجان مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبلیغات همکارانه و قیمتگذاری در بازار رقابتی با درنظرگرفتن تأثیر هیجان مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبلیغات همکارانه و قیمتگذاری در بازار رقابتی با درنظرگرفتن تأثیر هیجان مشتریان :
تعداد صفحات :۱۸
این مقاله به تعیین قیمت، هزینه و نرخ بهین تبلیغات محلی و ملی در زنجیر تأمینی با یک تأمینکننده و دو خردهفروش میپردازد. برای تبلیغات، دو حالت درنظر گرفته شده است. در حالت اول، خردهفروشان تبلیغات همکارانه ندارند و در حالت دوم، خردهفروشان با یکدیگر همکاری میکنند. با درنظرگرفتن اغتشاش و آثار هیجانی بازار مدل، تقاضای جدیدی ارائه شده که پس از حل مقادیر بهین متغیرهای تصمیم، سود بهین اعضای زنجیره بهدست آمده است. برای حل مدل، از تئوری بازیها استفاده شده است که در هردو آنها خردهفروش، پیرو و تأمینکنند رهبر است. در حالت اول بین خردهفروشان رقابت وجود دارد که به همین علت، به کمک تعادل نش، مقادیر بهینه بهدست آمده و در حالت دوم بهعلت همکاری، مقادیر بهین خردهفروشان یکسان است. در انتها در قالب یک مثال عددی، نتایج عددی مقادیر بهینه نشان داده شدهاند و سپس به کمک این مقادیر، آنالیز حساسیت متغیرها و تجزیه و تحلیل مربوط به آنها انجام گرفته و نتایج آن ارائه شده است. یکی از مهمترین نتایج این است که رقابت بین خردهفروشان، بر میزان سود تولیدکننده تأثیرگذار بوده است؛ بهطوریکه با افزایش رقابت بین خردهفروشان، میزان سود تولیدکننده کاهش پیدا میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.