مقاله طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان :

تعداد صفحات :۲۴

هدف از پژوهش حاضر، طراحی مدل تأثیر مسئولیت­پذیری اجتماعی مجموعه­های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان است. روش تحقیق همبستگی و از نوع پیمایشی است. جامع آماری پژوهش مشتریان یازده مجموع ورزشی بزرگ شهر کرمانشاه بود، که حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ۳۴۰ نفر به‌دست آمد. برای جمع­آوری اطلاعات از دو پرسشنام محقق‌ساخت مسئولیت­پذیری اجتماعی بر مبنای پرسشنام کارول (۱۹۹۱) و پرسشنام رفتار و نگرش مشتری استفاده شد. برای تجزیه‌وتحلیل داده­ها از آزمون همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد بین مسئولیت­پذیری اجتماعی با مؤلفه‏های رفتار و نگرش مشتریان رابط معنادار وجود دارد. خروجی­های نرم‌افزارAMOS نشان‌دهند مناسب بودن مدل ساختاری بود. با توجه به نتایج تحقیق به‌نظر می­رسد که مسئولیت­پذیری اجتماعی یکی از مهم‌ترین عوامل تشکیل‌دهند رفتار و نگرش مشتریان مجموعه­های ورزشی خصوصی است. به مدیران مجموعه­های ورزشی خصوصی پیشنهاد می­شود همواره مسئولیت­های اجتماعی خود را مدنظر قرار دهند و با استفاده از این فرصت و شناخت نیازهای جامعه و مشتریان و در نهایت تلاش در جهت برآورده کردن این نیازها مزیت رقابتی خود را حفظ کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.