مقاله ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیخت? بازاریابی (۷p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیخت? بازاریابی (۷p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیخت? بازاریابی (۷p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیخت? بازاریابی (۷p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیخت? بازاریابی (۷p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر) :
تعداد صفحات :۲۴
گردشگری روستایی یکی از فعالیتهای اقتصادی پربازده و کارآفرین در دهستان جوزان شهرستان ملایر است. رونق این بخش از فعالیت اقتصادی میتواند منابع درآمدی را متحول کند و به پایداری درآمد روستاییان منجر شود. به منظور توسعه و گسترش این فعالیت اقتصادی به تمهیدات ویژهای ازجمله بازاریابی نیاز است که مطابق با اصول علم بازاریابی باشد. هدف این مقاله ارزیابی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی است. روش انجام پژوهش توصیفیتحلیلی و مبتنی بر روشهای کمّی و مدل آمیخت بازاریابی p7 است. در این پژوهش، آمیخت بازاریابی شامل هفت مؤلف مکان، برنامهریزی و مدیریت، شواهد و امکانات فیزیکی، ترویج، مردم، قیمت و محصول است. جامع آماری، کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ملایر، گردشگران و دهیاران روستاهای دهستان بودند که از بین آنها ۹۳ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند که چهار نفر کارشناس، هفت نفر دهیار و ۸۲ نفر گردشگر آزموده شدند. بر اساس پرسشنام محققساخت به گردآوری دادهها پرداخته شد و تجزیهوتحلیل دادهها با نرمافزار spss و روش تحلیل عاملی و آزمونهای رتبهبندی فریدمن و t صورت گرفت. نتایج بهدستآمده از بررسی و اولویتبندی عاملهای بازاریابی گردشگری دهستان حاکی از اهمیت زیاد دو عامل مردم و مکان است. نتایج مدل تحلیل عاملی نشان داد که از بین این هفت عامل، دو عامل مکان و برنامهریزی بیشترین درصد از واریانس مجموعه گویهها را دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.