مقاله شناخت رابط? ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالع? موردی: شهرک صنعتی اردبیل)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناخت رابط? ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالع? موردی: شهرک صنعتی اردبیل) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناخت رابط? ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالع? موردی: شهرک صنعتی اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناخت رابط? ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالع? موردی: شهرک صنعتی اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناخت رابط? ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالع? موردی: شهرک صنعتی اردبیل) :

تعداد صفحات :۲۹

هدف اصلی تحقیق، شناخت رابط ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌های شهرک صنعتی اردبیل است. جامع آماری، مدیران و سرپرستان ۲۰۰ شرکت فعال شهرک صنعتی شهر اردبیل در نظر گرفته شده است. مطابق فرمول کوکران، ۱۳۲ شرکت به‎کمک روش نمونه‌گیری تصادفی ساده برای حجم نمونه انتخاب شد. تحقیق حاضر از لحاظ ماهیت و هدف کاربردی بوده و از نظر روش گردآوری و تحلیل داده‌ها از نوع توصیفی است. این پژوهش ابزار پرسشنامه را برای جمع‎آوری داده‎ها به‎کار برده است. از ضریب همبستگی پیرسون و ضریب آلفای کرونباخ به‎ترتیب برای آزمون فرضیه و محاسب پایایی متغیرهای پژوهش استفاده شده است. همچنین روایی پرسشنامه با بهره‎مندی از اعضای هیئت‌علمی متخصص در این زمینه، تقویت شد. برای آگاهی از نرمال بودن متغیرها، آزمون کولموگروف ـ اسمیرنوف به اجرا درآمد. با در نظر گرفتن ضریب همبستگی و همچنین ضریب تعدیل شده برای هر یک از متغیرهای آگاهی تجاری، آگاهی از وضعیت رقبا، آگاهی فناوری ـ تکنیکی و آگاهی راهبردی ـ اجتماعی، نتایج پیاده‌سازی نشان داد ابعاد هوش رقابتی تأثیر مثبت و معناداری بر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی دارد و میزان این تأثیرات برای متغیرهای یادشده به‎ترتیب برابر ۲۵/۰، ۲۸۹/۰، ۱۹۴/۰ و ۱۴۳/۰ است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.