مقاله خوانشی روانشناسانه از درونمایه داستان تابستان زاغچه بر اساس فرایند فردیت یونگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله خوانشی روانشناسانه از درونمایه داستان تابستان زاغچه بر اساس فرایند فردیت یونگ دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله خوانشی روانشناسانه از درونمایه داستان تابستان زاغچه بر اساس فرایند فردیت یونگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوانشی روانشناسانه از درونمایه داستان تابستان زاغچه بر اساس فرایند فردیت یونگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله خوانشی روانشناسانه از درونمایه داستان تابستان زاغچه بر اساس فرایند فردیت یونگ :
تعداد صفحات :۳۶
تابستان زاغچه اثر دیوید آلموند از جمله داستانهایی است که در دوران اوجگیری ترجمه ادبیات کودک و نوجوان در دهه هشتاد به فارسی برگردانده شد، داستانی که درباره خشونت نوجوانان و اثرپذیری آنان از محیط است. نویسنده با استفاده از نمادهای مختلف، بحرانهای بلوغ در دوران نوجوانی را به تصویر کشید وبا نمایش تقابلها و تضادها،بستری را فراهم آورد تا شخصیتهای داستان با ایجاد تعادل به بلوغ شناختی نائل آیند این پژوهش بر آن است تا نشان دهد که چگونه میتوان با بهرهگیری از الگوی فرایند فردیت یونگ وبا تکیه بر تأکیدهای نمادین، برخورد خودآگاهِ شخصیت اصلی داستان با عناصر فراموش شده ضمیر ناخودآگاه او را در راستای بازشناسی هویت نوجوانان به نمایش در آورد. از اینرو با واکاوی کهن الگوهایی مانند سایه، پیر خردمند و آنیما و نمادهای استفاده شده در داستان مثل چاقو، مار، زاغچه و عدد شش و… به تحلیل روانشناسانه این داستان پرداخته شده است، تا زمینه و الگوی مناسبی برای رسیدن به تولدی دوباره و خودشناسی ارائه گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.