مقاله ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی پیوستگی بین تصویر و متن در کتاب های آموزش زبان انگلیسی :

تعداد صفحات :۳۲

هدف از این پژوهش توصیفی-تحلیلی، بررسی روابط بین تصویر و متن در کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی کاتینگ ایج و امریکن انگلیش فایل براساس چارچوب نظریه نقش‌گرای هلیدی و نظریه نشانه-شناسی کرِس و فان لیوین است. این نظریه‌ها با مشخص کردن روابط بین تصویر‌ و متن‌، روشی را برای درک بیشتر معنا در کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی به زبان‌آموزان ارائه می‌دهند. این پژوهش سه معنای اندیشگانی، بینافردی و متنی را در تصاویر و متن بررسی می‌کند‌. نتایج این پژوهش در برگیرنده چند نکته می‌باشد. نخست، بررسی معنای اندیشگانی حاکی از این است که روابط بین تصاویر و متن‌ در دو گروه تفصیلی و بروز کلامی و ذهنی افکار خلاصه می‌شود. دوم، بررسی معنای بینافردی نشان می‌دهد این روابط به دو نوع معنای تعاملی و سنجشی تقسیم می‌شوند. سوم، بررسی معنای متنی رابطه‌ بین تصویر و متن را در دو گروه اطلاعات کهنه و نو، و اطلاعات واقعی و ایده‌ال تقسیم می‌کند. سرانجام، این پژوهش بر اهمیت این روابط معنایی برای فهم متن‌های چند شیوه‌ای و تاثیر آن بر مخاطب تأکید می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.