مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاریسازی دانش از طریق روششناسی کیو :
تعداد صفحات :۲۹
رشد اقتصادی زمانی اتفاق میافتد که ایدههای نو تجاریسازی شوند. از اینرو، شناخت عوامل تجاریسازی دانش به یکی از دغدغههای جامع دانشگاهی تبدیل شده است. در این پژوهش تلاش شده است با استفاده از روششناسی کیو به ذهنیت افراد و اولویتبندی عوامل تجاریسازی دانش دست یابیم. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی، از نظر افق زمانی، مقطعی و از نظر روش گردآوری دادهها، نوعی پژوهش کیفی از نوع کیو میباشد که در آن با استفاده از مبانی نظری تعداد ۴۰ گزار کیو شناسایی و بهکمک تحلیل عاملی اکتشافی توسط مشارکتکنندگان اولویتبندی شدند. جامع آماری پژوهش شامل شصت نفر از کارکنان هشت سازمان تحقیقاتی هستند که در آن تعداد ده نفر (چهار نفر از مدیران ارشد بالای پنج سال سابق خدمتی و شش نفر از اساتید دانشگاهی دارای پیشین مطالعاتی تجاریسازی دانش) با روش قضاوتی هدفمند بهعنوان نمونه انتخاب شدند. یافتههای پژوهش نشان داد که فرهنگ سازمانی، ساختار و راهبرد سازمانی، منابع انسانی و مدیریت از مهمترین عوامل تجاریسازی دانش در سازمانها هستند. نتایج این پژوهش میتواند به مدیران کمک کند تا در راستای نیل به تجاریسازی دانش براساس ذهنیت کارکنان، خطمشیهای مناسبتری در پیش گیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.