مقاله بافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکلآفرین در اوائل نوجوانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکلآفرین در اوائل نوجوانی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکلآفرین در اوائل نوجوانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکلآفرین در اوائل نوجوانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بافت مدرسه، هویت و رفتارهای مشکلآفرین در اوائل نوجوانی :
تعداد صفحات :۲۷
هدف این پژوهش شناخت روابط کنشوری مدرسه، هویتشخصی و رفتار مشکلآفرین در نمونهای متشکل از ۵۶۴ دانشآموز (۲۸۷ دختر، ۲۷۷ پسر) ۱۲ تا ۱۳ ساله از مدارس راهنمایی دولتی بود. شرکتکنندگان به روش نمونهگیری چند مرحلهای از مناطق آموزشی ۱ ، ۱۳، و ۱۹ شهر تهران انتخاب گردیدند. کنشوری مدرسه بر حسب نشانگرهای پیوند با مدرسه، حمایت معلم، حمایت همسال و معدل نمرات تحصیلی، و رفتار مشکلآفرین با نشانگرهای رفتار پرخاشگرانه، رفتار نقض قانون و مشکلات توجه عملیاتی شدند. دادهها با روش معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که ۳۹ درصد از کل رابطه (مستقیم و غیرمستقیم) بین کنشوری مدرسه و رفتار مشکلآفرین به واسطه دو متغیر هویت (انسجام هویت و سردرگمی هویت) عمل میکند و سردرگمی هویت به طور نسبی رابطه بین کنشوری مدرسه و رفتار مشکلآفرین را واسطهگری میکند. یافتهها مطرح ساختند که هم کنشوری مدرسه و هم هویت نقش مهمی در هدایت نوجوانان به سمت رفتار مشکلآفرین یا دور شدن آنها از چنین رفتارهایی دارند. بر اساس یافتههای پژوهش، اجرای برنامههای مداخلاتی در قالب آموزش جامع بهداشت روانی (آموزش والدین، آموزش معلمان، آموزش نوجوانان) در محیط مدرسه و مداخلات مؤثر برای ارتقاء شکلگیری هویت پیشنهاد میشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.