مقاله بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بخش‏بندی مشتریان صنعت دارو بر‌اساس مدل RFML :

تعداد صفحات :۳۶

در صنعت دارو مدیران بازاریابی و فروش با حجم انبوهی از داده‏های فروش شرکت‏های پخش، به داروخانه‏های مشتری خود مواجه‎اند. یکی از روش‎هایی که به آنان در کنترل وضعیت بازار، رقابت با سایر رقبا، برنامه‏ریزی هر چه بهتر برای افزایش فروش محصولات خود و در نتیجه هدفمند‌کردن فعالیت‎های بازاریابی کمک خواهد کرد، آگاهی از بخش‏بندی‏های مختلف مشتریان و سیاست‏گذاری بازاریابی و فروش بر‌مبنای آن خواهد بود. هدف اصلی این مقاله، کمک به مدیران بازاریابی و فروش صنعت دارو، از طریق تعیین و تحلیل بخش‏های مختلف مشتریان و ارائ پیشنهاد‏های متناسب با هر بخش، به‌منظور حفظ و افزایش خرید آنان به‎کمک روش‎های داده‏کاوی است. در این تحقیق، بر‌اساس متغیرهای تازگی، تکرار، ارزش پولی و مدت زمان خرید در مدل RFML، داروخانه‏ها در خوشه‏های مختلف قرار گرفته و تحلیل شده‏اند. در نتیج این بخش‏بندی، سه دسته داروخانه‏ به نام‏های: داروخانه‏های کم‌خرید و کم‌سود، با میزان خرید و سود متوسط و وفادار و پُر‌سود از نظر روند فروش شناسایی شدند و بر‌اساس این بخش‏بندی، تحلیل‏های مربوط به آن ارائه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.