مقاله اثر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان نوآوری سازمانی در شرکت های تجاری کشاورزی (مورد مطالعه: استان زنجان)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان نوآوری سازمانی در شرکت های تجاری کشاورزی (مورد مطالعه: استان زنجان) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان نوآوری سازمانی در شرکت های تجاری کشاورزی (مورد مطالعه: استان زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان نوآوری سازمانی در شرکت های تجاری کشاورزی (مورد مطالعه: استان زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان نوآوری سازمانی در شرکت های تجاری کشاورزی (مورد مطالعه: استان زنجان) :

تعداد صفحات :۳۴

چکیده هدف این تحقیق توصیفی- همبستگی بررسی تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر میزان نوآوری سازمانی در شرکت­های تجاری کشاورزی بود. جامعه آماری این تحقیق را ۲۸۰ نفر از کارشناسان شرکت­های تجاری کشاورزی در استان زنجان تشکیل دادند که براساس جدول کرجسی و مورگان، نمونه‌ای ۲۰۰ نفری از آنان با روش نمونه­گیری طبقه‌ای با انتساب متناسب انتخاب شد. برای گردآوری داده‌ها پرسشنامه‎های استاندارد به‌کار گرفته شد. روایی محتوایی پرسشنامه با نظر پانلی از متخصصان تأیید شد و روایی سازه و پایایی ترکیبی ابزار تحقیق نیز از طریق بررسی مدل اندازه ­گیری و پس از انجام‌دادن اصلاحات لازم به‌دست آمد. برای تجزیه‌وتحلیل داده­ها روش چندمتغیره مدل­سازی معادلات ساختاری انجام گرفت. براساس نتایج، فرضیه­ های تحقیق تأیید و نشان داده شد چهار بعد فرهنگ سازمانی شامل درگیرشدن در کار، سازگاری، رسالت و انطباق­ پذیری اثر مثبت و معنا­داری بر متغیر وابسته نوآوری سازمانی در شرکت­ های تجاری کشاورزی استان زنجان می‌گذارند. با توجه به یافته ­های پژوهش، می‎توان نتیجه گرفت بهبود فرهنگ سازمانی و ابعاد آن به‌طور مستقیم به تقویت و توسعه نوآوری سازمانی در شرکت­های تجاری کشاورزی منجر می­شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.