مقاله انتقال قیمت عمودی در بازار محصولات سیب زمینی و پیاز (مطالعه موردی: استان کردستان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله انتقال قیمت عمودی در بازار محصولات سیب زمینی و پیاز (مطالعه موردی: استان کردستان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله انتقال قیمت عمودی در بازار محصولات سیب زمینی و پیاز (مطالعه موردی: استان کردستان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتقال قیمت عمودی در بازار محصولات سیب زمینی و پیاز (مطالعه موردی: استان کردستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله انتقال قیمت عمودی در بازار محصولات سیب زمینی و پیاز (مطالعه موردی: استان کردستان) :
تعداد صفحات :۱۸
در این مطالعه فرآیند انتقال قیمت محصولات سیب زمینی و پیاز بین دو سطح عمده فروشی و خرده فروشی مورد بررسی قرار گرفته است. از دادههای ماهانه قیمتهای عمده فروشی و خرده فروشی اسفند ماه ۱۳۸۶ تا خرداد ماه ۱۳۹۲ این دو محصول در استان کردستان استفاده شد. نتایج آزمون ریشه واحد ADF نشان داد که سریهای قیمت خردهفروشی و عمدهفروشی هر دو محصول انباشته از درجه یک میباشند و نتایج آزمون همانباشتگی جوهانسن نیز بیانگر همانباشته بودن دو سری قیمت برای این محصولات بود. برای بررسی رابطه علی قیمت بین دو سطح خردهفروشی و عمدهفروشی محصولات از آزمون Toda & Yamamoto (1995) استفاده گردید و نتایج بیانگر وجود رابطه علی یک طرفه از عمدهفروشی به خردهفروشی برای محصولات سیب زمینی و پیاز بود. برای آزمودن غیرخطی بودن فرآیند تعدیلات قیمت از آزمون Sup-F، Honsen (1999) استفاده شد که نتایج آن، وجود رابطه همانباشتگی غیرخطی برای هر دو محصول را تایید نمود لذا مدلهای تک متغیره TAR، M-TAR و LSTAR به کار برده شد. نتایج نشان داد که انتقال قیمت در بازار محصولات سیب زمینی و پیاز در دو سطح خرده فروشی و عمده فروشی به صورت نامتقارن انجام میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.