مقاله پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیل? مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالع? باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیل? مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالع? باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیل? مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالع? باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیل? مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالع? باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیل? مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالع? باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان :

تعداد صفحات :۲۴

هدف از پژوهش حاضر توصیف و تعیین رابط بین رضایت­مندی با وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان باشگاه­های بدنسازی زنجان بود. جامع آماری پژوهش کلی مشتریان باشگاه­های بدنسازی شهرستان زنجان، با دست‌کم یک سال سابق فعالیت ورزشی، بودند. بدین منظور ۲۸۰ مشتری از باشگاه­های بدنسازی به‌صورت تصادفی انتخاب شدند و اطلاعات لازم در زمین ویژگی­های فردی از طریق چک­لیست و پرسشنام تمایل رضایت­مندی (چن، ۲۰۰۸) و ۸۴/۰=α، پرسشنام وفاداری (لیم، ۲۰۰۶) و ۹۲/۰=α، پرسشنام تبلیغات دهان به دهان (کیم، ۲۰۰۸) و ۸۹/۰=α، جمع­آوری شد. روش تحقیق همبستگی بود و از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی برای تحلیل داده­ها استفاده شد. به‌طور کلی یافته­های پژوهش نشان داد که ارتباط متوسطی (۵۵۰/0r=) بین مؤلفه­های رضایت­مندی با وفاداری مشتریان باشگاه­های بدنسازی زنجان وجود دارد. همچنین ارتباط متوسطی (۴۶۲/0r=) بین رضایت­مندی با تبلیغات دهان به دهان مشتریان باشگاه­های بدنسازی زنجان به‌دست آمد. نتایج نشان داد که رضایت­مندی می­تواند بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان مشتریان باشگاه­های بدنسازی زنجان اثر داشته باشد و رضایت­مندی پیش­بین مناسبی برای وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان باشگاه­های بدنسازی زنجان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.