مقاله تدوین سناریوهای توسعه گردشگری منطقه ای براساس اصول آیندهپژوهی (مورد مطالعه: استان همدان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین سناریوهای توسعه گردشگری منطقه ای براساس اصول آیندهپژوهی (مورد مطالعه: استان همدان) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین سناریوهای توسعه گردشگری منطقه ای براساس اصول آیندهپژوهی (مورد مطالعه: استان همدان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین سناریوهای توسعه گردشگری منطقه ای براساس اصول آیندهپژوهی (مورد مطالعه: استان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین سناریوهای توسعه گردشگری منطقه ای براساس اصول آیندهپژوهی (مورد مطالعه: استان همدان) :
تعداد صفحات :۳۷
گردشگری یکی از ابزارهای مهم توسعه در جهان شناخته شده است. بسیاری از کشوهای جهان در سیاستها و برنامههای کشورشان، به گردشگری بهعنوان ابزاری مؤثر برای ادامه روند توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی توجه خاصی مبذول میکنند. این پژوهش در زمینه شناسایی عوامل اصلی و ترسیم آیندههای باورکردنی و مطلوب در آینده گردشگری منطقهای استان همدان بحث و بررسی میکند. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش، ترکیبی از روشهای اسنادی و پیمایشی و از نظر ماهیت بر اساس روشهای جدید علم آیندهپژوهی، تحلیلی و اکتشافی است که با بهکارگیری ترکیبی از مدلهای کمی و کیفی انجام گرفته است.با توجه به ماهیت این پژوهش، از روشهای تحلیل ساختاری، سناریونگاری و دلفی بهره گرفته شده است. نتایج این پژوهش نشان داد ۱۴ عامل اصلی در توسعه گردشگری آینده استان همدان تأثیرگذار است. این عوامل بر اساس تحلیلهای سناریونویسی به ۴۱ وضعیت احتمالی میانجامند. بعد از تحلیل وضعیتهای احتمالی، ۴۱۱۱ سناریو با احتمال وقوع ضعیف، ۱۴ سناریو باورکردنی و ۵ سناریو با احتمال وقوع قوی در توسعه گردشگری استان همدان شناسایی شد. در نهایت، برای سناریوهای مهم راهبردهایی برای توسعه گردشگری استان همدان بیان شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.