مقاله تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل تأثیر خصومت مصرف کننده بر تصمیمات خرید :

تعداد صفحات :۲۷

خصومت مصرف‌کننده یکی از عوامل محدودکننده جهانی­سازی بازارهاست و تأثیرات آن بر تصمیمات خرید، از مهم­ترین مباحث حوزه بازاریابی و رفتار مصرف­کننده محسوب می‎شود که نسبت به سایر مفاهیم این حوزه کمتر مطالعه شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر خصومت مصرف­کننده بر تصمیمات خرید است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری آن شامل ۱۲۷۷ نفر از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشت مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه است و حجم نمونه بر اساس جدول مورگان ۲۹۷ نفر به‎دست آمد. نمونه‎گیری به روش تصادفی ساده انجام گرفت. ابزار گردآوری داده­ها پرسش­نام محقق‎ساخته است. تحلیل­های آماری به‎کمک نرم­افزارهای SPSS و AMOS انجام گرفت. یافته­ها حاکی از آن است که خصومت عمومی اثر مستقیم و معناداری بر تصمیمات خرید می‎گذارد؛ خصومت اقتصادی دارای اثر غیرمستقیم معنادار و با میانجی­گری کامل درگیری ذهنی خرید روی تصمیمات خرید است و خصومت قومی نژادی نیز با میانجی­گری جزئی درگیری ذهنی خرید اثر مستقیم و غیرمستقیم معناداری روی تصمیمات خرید دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.