مقاله توسع? مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژ? برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسع? مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژ? برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسع? مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژ? برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسع? مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژ? برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسع? مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژ? برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارسخزر) :
تعداد صفحات :۳۳
یکی از دلایل اصلی اهمیت ارزش ویژه برند، نقش راهبردی آن در ایجاد مزیت رقابتی برای شرکتهاست، اما در مطالعات پیشین به عوامل درونسازمانی تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند کمتر توجه شده است. از جمله این عوامل، متغیرهای مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی است. در دهه اخیر، مسئولیت اجتماعی به الگوی غالب و مسلط حوزه اداره شرکتها تبدیل شده است. همچنین، تحقیقات نشان دادهاند هویتیابی افراد با سازمان، تأثیر عمدهای بر عملکرد و دستیابی به اهداف سازمان دارد. برایناساس، بهمنظور دستیابی به هدف پژوهش، با مرور ادبیات پژوهشی موجود و براساس یافتههای پژوهشگران پیشین، مدلی ساختاری برای بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژه برند توسعه داده شد. جامعه آماری تحقیق شامل کارشناسان شرکت صنعتی پارسخزر و مشتریان آن است. برای جمعآوری دادهها، مطالعهای میدانی بر ۸۰ نفر از کارشناسان و ۳۹۲ نفر از مشتریان صورت پذیرفت. فرضیههای پژوهش با استفاده از ضریب همبستگی و مدلسازی معادلات ساختاری به روش PLS آزمون شد. یافتهها نشان میدهد متغیر مسئولیت اجتماعی بهصورت مستقیم و از طریق تأثیر بر هویت سازمانی، بر ارزش ویژه برند تأثیر دارد و شرکتها بهمنظور ارتقای ارزش برند خود باید ضمن پایبندی به مسئولیتهای اجتماعی، برای ایجاد هویت منسجم سازمانی اقدام کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.