مقاله تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی :
تعداد صفحات :۴۲
بخشبندی مشتریان یکی از مباحث اصلی و کلیدی در مطالعات مدیریت ارتباط با مشتری محسوب میشود. یکی از چالشهای مهم در بخشبندی مشتریان، ناپایداری و تغییرات بخشهای مشتریان در طول زمان است. تغییرات بخشها را میتوان در دو دسته تغییرات محتوایی و ساختاری دستهبندی کرد. این پژوهش بر تغییرات ساختاری بخشها که اهمیت زیادی دارد، تمرکز کرده است. بهمنظور تحلیل تغییرات ساختاری بخشها و توصیف چگونگی این تغییرات، روش ترکیبی جدیدی مبتنیبر روشهای خوشهبندی و قوانین باهمآیی ارائه شده و در دادههای یکی از سرویسدهندههای معتبر خدمات مخابراتی ایران بهکار گرفته شده است. براساس نتایج، تغییرات ساختاری در قالب دو دسته تغییرات دورهای و تغییرات دارای روند دستهبندی و بررسی شده است. نتایج بیانگر آن است که روند روبهرشدی در ایجاد بخش جدید در این شرکت شکل گرفته است. نتایج، مدیران بازاریابی را به سمت دانش مفیدی برای ارائه کاراتر تصمیمهای بازاریابی هدایت میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.