مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان ‏های دولتی :

تعداد صفحات :۲۹

مدیریت ارتباط با شهروند، رویکردی نوین برای بهبود خدمات سازمان‏های دولتی و بخش عمومی و دستیابی به خرسندی شهروندان است. هدف اصلی این پژوهش بررسی و رتبه‏بندی عامل‏های بخش‏بندی مشتریان در سازمان‏های دولتی است. بدین‌منظور با بررسی پژوهش‏های پیشین، چهار دسته عامل روان‏شناختی، جمعیت‌شناختی، رفتاری‌ و موقعیتی شناسایی شد. هر یک از این عامل‏ها نیز شماری زیرعامل دارند. روش پژوهش حاضر، از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ روش، توصیفی‌ـ پیمایشی به‎شمار می‎رود و به‌طور مشخص مبتنی بر روش تحلیل سلسله‌مراتبی است. جامع آماری این پژوهش را خبرگان سازمان‏های دولتی شهر بوشهر و دانشگاه خلیج فارس تشکیل می‏دهند. به‌منظور گردآوری داده‏ها از ابزار پرسش‌نامه استفاده شده است. با به‌کارگیری روش تحلیل سلسله‌مراتبی، وزن هر یک از عامل‏ها و‌ زیرعامل‏ها محاسبه شد. یافته‏های پژوهش نشان می‏دهد معیارهای موقعیتی در رتب نخست قرار دارد و رتبه‎های بعدی به‎ترتیب به عامل رفتاری، روان‏شناختی و جمعیت‌شناختی اختصاص یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.