مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان های دولتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان های دولتی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان های دولتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویت بندی معیارهای مدیریت ارتباط با شهروندان در سازمان های دولتی :
تعداد صفحات :۲۹
مدیریت ارتباط با شهروند، رویکردی نوین برای بهبود خدمات سازمانهای دولتی و بخش عمومی و دستیابی به خرسندی شهروندان است. هدف اصلی این پژوهش بررسی و رتبهبندی عاملهای بخشبندی مشتریان در سازمانهای دولتی است. بدینمنظور با بررسی پژوهشهای پیشین، چهار دسته عامل روانشناختی، جمعیتشناختی، رفتاری و موقعیتی شناسایی شد. هر یک از این عاملها نیز شماری زیرعامل دارند. روش پژوهش حاضر، از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ روش، توصیفیـ پیمایشی بهشمار میرود و بهطور مشخص مبتنی بر روش تحلیل سلسلهمراتبی است. جامع آماری این پژوهش را خبرگان سازمانهای دولتی شهر بوشهر و دانشگاه خلیج فارس تشکیل میدهند. بهمنظور گردآوری دادهها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. با بهکارگیری روش تحلیل سلسلهمراتبی، وزن هر یک از عاملها و زیرعاملها محاسبه شد. یافتههای پژوهش نشان میدهد معیارهای موقعیتی در رتب نخست قرار دارد و رتبههای بعدی بهترتیب به عامل رفتاری، روانشناختی و جمعیتشناختی اختصاص یافته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.