مقاله علائم تجاری بویایی:جلوهای نوین در حمایت حقوقی از علائم تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله علائم تجاری بویایی:جلوهای نوین در حمایت حقوقی از علائم تجاری دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله علائم تجاری بویایی:جلوهای نوین در حمایت حقوقی از علائم تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله علائم تجاری بویایی:جلوهای نوین در حمایت حقوقی از علائم تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله علائم تجاری بویایی:جلوهای نوین در حمایت حقوقی از علائم تجاری :
تعداد صفحات :۳۳
علائم تجاری، معرف کالا یا خدماتیاند که صاحبان آن با بهکارگیری آن علامت درصددند کالا یا خدمات خود را از کالا یا خدمات سایر رقبا متمایز کنند. این علائم تاکنون شامل گسترهای از علائم سنتی مانند علائم بصری بودهاند. لیکن در دو دهه اخیر علائم بویایی نیز پا به عرصه ظهور گذاشتهاند. علامت تجاری بویایی، یک نشانگر مبدأ خیلی قوی است. این ویژگی در این علائم باعث شده است که تولیدکنندگان تمایل بیشتری به استفاده از این علائم برای متمایزکردن کالا یا خدمات خود از سایر رقبا نشان دهند. لیکن حمایتنکردن از این علائم راه را برای سوءاستفاده سایر رقبا باز گذاشته است. از این رو، حمایت قانونی از این علائم توجیه دارد. اما این حمایت با اِشکال ثبت علائم در دو حوزه شرایط ماهوی و شکلی مواجه است و این اشکالات مستمسک مخالفان حمایت قانونی از این علائم تجاری نوظهور است. در عین حال برای حمایت از علائم بویایی دو گزینه ۱. جعل شرایط ماهوی و شکلی جدید یا ۲. بازتعریف و انطباق خصوصیات علائم بویایی بر شرایط ماهوی و شکلی علائم سنتی، وجود دارد. از این رو، در این نوشتار تلاش شده است بهطور عمده با تکیه بر گزینه دوم، ثابت شود که علائم بویایی در نظام حقوقی قابل حمایتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.