مقاله بررسی هم‌راستایی قابلیت‏ ها و اجزای هوش تجاری در راستای ایجاد مزایای هوش تجاری (‌مطالع? موردی: شرکت‏ های کوچک و متوسط شهر تهران)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی هم‌راستایی قابلیت‏ ها و اجزای هوش تجاری در راستای ایجاد مزایای هوش تجاری (‌مطالع? موردی: شرکت‏ های کوچک و متوسط شهر تهران) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی هم‌راستایی قابلیت‏ ها و اجزای هوش تجاری در راستای ایجاد مزایای هوش تجاری (‌مطالع? موردی: شرکت‏ های کوچک و متوسط شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی هم‌راستایی قابلیت‏ ها و اجزای هوش تجاری در راستای ایجاد مزایای هوش تجاری (‌مطالع? موردی: شرکت‏ های کوچک و متوسط شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی هم‌راستایی قابلیت‏ ها و اجزای هوش تجاری در راستای ایجاد مزایای هوش تجاری (‌مطالع? موردی: شرکت‏ های کوچک و متوسط شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۹

هدف پژوهش حاضر، بررسی میزان هم‌راستایی قابلیت‏ها و اجزای هوش تجاری در راستای ایجاد مزیت‎های هوش تجاری بر‌اساس مدل بلوغ گارتنر است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی به‎شمار می‎رود و از نظر چگونگی گردآوری اطلاعات، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامع آماری پژوهش را ۱۴۹ شرکت کوچک و متوسط شکل داده است که براساس جدول مورگان با روش نمونه‏گیری خوشه‏ای، نمونه‏ای با حجم ۱۰۸ شرکت انتخاب شد و در‌نهایت با جمع‏آوری ۱۰۰ پرسشنامه از این شرکت‏ها، مدل‎سازی معادلات ساختاری برای سنجش روابط میان متغیرهای پژوهش به‎کار برده شد. نتایج نشان می‌دهد میان قابلیت‏های هوش تجاری و اجزای آن رابط معنادار وجود دارد و متغیر تعدیل‏کنند سطوح بلوغ هوش تجاری، در این زمینه تأثیری ندارد. همچنین تنها میان قابلیت‏های هوش تجاری و مزیت‎های آن رابط مستقیم وجود دارد و متغیر میانجی اجزای هوش تجاری، نمی‏تواند رابط غیرمستقیمی میان قابلیت‏های هوش تجاری و مزیت‎های هوش تجاری برقرار کند، از این رو هیچ رابط معناداری میان اجزای هوش تجاری و مزیت‎های آن مشاهده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.