مقاله تابوشکنی، مهمترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تابوشکنی، مهمترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تابوشکنی، مهمترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تابوشکنی، مهمترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تابوشکنی، مهمترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران :
تعداد صفحات :۳۸
در این مقاله، ضمن تبیین اهمیت اقتصاد در محیط نوین رسانهای و رقابت شدید رسانههای گوناگون برای جلب توجه مخاطبان، تابوشکنی مهمترین راهبرد فیلمسازان ایرانی برای جذب مخاطبان به سینمای نسبتا کممخاطب ایران دانسته شده است. در ابتدا ضمن مروری بر ۲۵ فیلم پرفروش سینمای ایران از ابتدای دههی ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۹۳، برخی نشانهها و رگههای تابوشکنی در آنها ردیابی شده است. در ادامه نگارندگان رویکردی کیفی را در پیش گرفتهاند: نخست با بهکارگیری روش «تحلیل روایتِ نشانهشناختی»، فیلمها تحلیل شدهاند؛ سپس از دل این تحلیل، مقولات تابوشکنانهی آنها استخراج شده و ازطریق راهبرد تحلیل تماتیک، تحلیل شدهاند. میدان مطالعه کل سینمای ایران از ابتدای دههی ۱۳۷۰ است که از این میان ۵ فیلم بهشیوهی نمونهگیری هدفمند انتخاب شدهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.