مقاله بررسی کنش انتقام‌جویانه در مقام واکنش رادیکال به جهان جدید در فیلم‌های مابعد قیصر (نمونه موردی:رضاموتوری، گوزن‌ها، کندو)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی کنش انتقام‌جویانه در مقام واکنش رادیکال به جهان جدید در فیلم‌های مابعد قیصر (نمونه موردی:رضاموتوری، گوزن‌ها، کندو) دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کنش انتقام‌جویانه در مقام واکنش رادیکال به جهان جدید در فیلم‌های مابعد قیصر (نمونه موردی:رضاموتوری، گوزن‌ها، کندو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کنش انتقام‌جویانه در مقام واکنش رادیکال به جهان جدید در فیلم‌های مابعد قیصر (نمونه موردی:رضاموتوری، گوزن‌ها، کندو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کنش انتقام‌جویانه در مقام واکنش رادیکال به جهان جدید در فیلم‌های مابعد قیصر (نمونه موردی:رضاموتوری، گوزن‌ها، کندو) :

تعداد صفحات :۴۶

با اکران فیلم قیصر در سال ۱۳۴۸ فیلم‌های جاهلی وارد فاز انتقام‌جویانه شدند. این انتقام‌جویی در فیلم‌هایی که امتداد تیپ قیصر را به نمایش گذاشتند، به انحای مختلف طرح شد. در این مقاله با بررسی فیلم‌‌های رضاموتوری، گوزن‌ها و کندو، چگونگی کنش انتقامجویانه‌ی مابعد قیصری را بررسی کرده‌ایم. رویکرد این مقاله در بررسی این فیلم‌ها خوانش جامعه‌شناختی درون‌-متنی است؛ خوانشی که لات را در نسبت با جهان اجتماعی ممکن‌کننده‌ی او در داخل خودِ فیلم مورد بررسی قرار داده است. برای تحلیل فیلم‌ها وضعیتی را در روایت فرض گرفته‌ایم که از آن تحت عنوان «وضعیت تعادلی» نام برده‌ایم: وضعیتی که عدم تعادل آن، شکل‌گیری روایت را امکان‌پذیر می‌کند. برمبنای فرض گرفتن این وضعیت سعی کرده‌ایم به این دو سوال محوری پاسخ دهیم: لات اگر در چه وضعیتی می‌بود کنش انتقام‌جویانه صورت نمی‌گرفت؟ و حال که از آن وضعیت خارج شده است، به چه شکل در مقابل وضعیت جدید واکنش نشان می‌دهد؟ بررسی ما نشان می‌دهد که در فیلم‌های مذکور با فرایندی روبه‌روییم که هم‌زمان هم معرف رادیکال ‌شدن لات و هم ناخودآگاه شدن او است. این دو وجه درنهایت منتج به ضدیت تام با کل مظاهر جهان مدرن می‌شود. این ضدیت تام از طریق اتفاقی جزئی بالفعل می‌شود. فیلم‌ها از طریق تحلیل محتوای کیفی مقوله‌بندی شده‌اند؛ اما این مقوله‌ها در قالب جداول ارائه نگشته‌اند، بلکه از طریق به هم پیوستن آنها، متن‌های تحلیلی ساخته شده است. علت این مسئله توضیح فرآیند رادیکال‌شونده است. این فرآیند در قالب یک متن و نه جداول جداگانه می‌تواند نمود یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.