مقاله زیبایی شناسانه کردن دیگری، تحلیل رتوریک بازنمایی کردها در سفرنامه های غربی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله زیبایی شناسانه کردن دیگری، تحلیل رتوریک بازنمایی کردها در سفرنامه های غربی دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله زیبایی شناسانه کردن دیگری، تحلیل رتوریک بازنمایی کردها در سفرنامه های غربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله زیبایی شناسانه کردن دیگری، تحلیل رتوریک بازنمایی کردها در سفرنامه های غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله زیبایی شناسانه کردن دیگری، تحلیل رتوریک بازنمایی کردها در سفرنامه های غربی :
تعداد صفحات :۵۷
مقالهی پیشرو از رسالهای استخراج شده است که به مسئلهی بازنمایی کردها در سفرنامههای غربی و شناسایی ابزارهای رتوریکی مورد استفادهی متون مذکور در برساختن متنی تفاوت فرهنگی معطوف بوده است. در رابطه با مسئلهی مورد مطالعه، مهمترین سوالات مطروحه عبارت بودند از: ۱. کردها چگونه (با استفاده از کدام یک از ابزارهای رتوریکی) در سفرنامههای غربی بازنمایی (و برساخته) شدهاند؟ ۲. آیا بازنماییهای مذکور یکدست هستند یا دوگانه[۱]؟ ابزارهای رتوریکی مورد استفادهی این متون سفرنامهای متعدد هستند و در مقالهی حاضر تنها به رصد نحوهی کاربست یکی از این استراتژیها، استراتژی زیباییشناسانه کردن، در متون سفرنامههای غربی اکتفا شده است. لذا پرسش محوری مقالهی حاضر این است: کیفیت و اشکال کاربست استراتژی رتوریکی «زیباییشناسانه کردن» در سفرنامههای غربی دورههای مختلف به چه ترتیب است؟ آیا در سفرنامههای متاخر شاهد تداوم کاربست این استراتژی هستیم؟ چهارچوب تحلیلی- نظری این کار بر پایهی بصیرتهای اخذشده از مطالعات پسااستعماری، بهویژه آرای ادوارد سعید، دیوید سپر، مری پرات و استوارت هال تدوین شده است که مبنای بسیاری از مطالعات معطوف به خوانش متنی برخوردهای بینفرهنگی بوده است. روششناسی مورد استفاده در این کار تحلیل رتوریک است که بهویژه باتوجه به رِوایی و داستانی بودن مواد مورد تحلیل (سفرنامهها) روش متنی درخوری محسوب میشود. در این راستا متون به دو دستهی متون دورهی اول یا استعمار و دورهی متاخر یا مدرن تقسیم شدند. یافتههای ما نشان میدهد که استراتژی زیباییشناسانه کردن هم در متون دورهی متقدم (دورهی استعمار) بهوفور و در اشکال مختلف بهکار رفته است و هم شاهد تداوم کاربست این استراتژی در متون دورهی متاخر (دورهی پسااستعمار) هستیم. لذا کاربست استراتژیهای گفتمان امپراتوری در متون تولیدشده در دورهی پس از استعمار نیز کماکان تداوم دارد. [۱] Ambivalent
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.