مقاله اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان: جستاری روانشناختی در تحول آموزشهای کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی :
تعداد صفحات :۲۸
شور کارآفرینانه، مهمترین نیروی محرکه در هدایت ایدههای نوآورانه محسوب میشود. از اینرو، پژوهش حاضر با هدف اعتبارسنجی ابعاد شور کارآفرینی دانشجویان به روش علی- ارتباطی انجام گرفت که از تحقیقات توصیفی– همبستگی محسوب میشود. تحقیق حاضر، کاربردی است. برای گردآوری اطلاعات از روش پیمایش استفاده شد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل دانشجویان کارشناسی سال سوم و چهارم و دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بود. نمونه مورد نظر با بهکارگیری فرمول دانیل، ۲۰۵ نفر تعیین شد و با روش سهمیهای، نمونهگیری انجام گرفت. ابزار پژوهش، پرسشنامهای محققساخته، با طیف لیکرت پنج گزینهای بود که روایی و پایایی آن بررسی و تأیید شد. روش آماری غالب در پژوهش حاضر، مدلسازی معادلات ساختاری با روش تحلیل عاملی مرتبه دوم بود. نتایج نشان داد در اندازهگیری مفهوم شور کارآفرینی بهترتیب بنیانگذاری کسبوکار، هویت ابتکاری و توسعه کسبوکار بیشترین سهم را دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.