مقاله مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهج البلاغه :
تعداد صفحات :۳۸
یکی از مطالبات به حق جامع ما سی و هفت سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استقرار ارزشهای ناب اسلامی در تمامی شئون جامعه بهویژه تصمیمگیریهای حوز اقتصادی و بازرگانی است. هدف پژوهش حاضر تبیین و شناسایی مؤلفهها و اصول مشتریمداری و ارتباط با مشتری از دیدگاه قرآن و نهجالبلاغه خواهد بود. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی است و در زمر پژوهشهای توصیفی از شاخ پیمایشی قرار میگیرد. برای گردآوری دادهها از شیو فیشبرداری از منابع کتابخانهای استفاده شد. نتایج حاکی از شناسایی ۱۵ مؤلفه و دستهبندی آنها در قالب دو بعد اصول نظری شامل حقمحوری، کسب رضایت الهی، توجه به خواست مشتری، صداقتپیشگی در معامله و تطابق معامله با احکام اسلامی و اصول عملی شامل سود متعارف، رعایت مساوات، اعتماد معقولانه به مشتری، عدم کمفروشی، ممنوعیت احتکار، حلم و بردباری، خوشرویی با مشتری، حسن خدمت به مردم، تسریع در رفع حوایج مشتریان و دعا برای کسب توفیق خدمت به مردم است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.