مقاله بررسی رابط? نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالع? موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابط? نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالع? موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابط? نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالع? موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط? نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالع? موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابط? نوآوری سازمانی و عملکرد با متغیر میانجی نوآوری بازاریابی (مطالع? موردی: کسب‎وکارهای کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان) :

تعداد صفحات :۲۴

پژوهش حاضر به بررسی اهمیت سازوکارهای تأثیرگذار متغیر نوآوری سازمانی، بر عملکرد نوآوری و بازار می‎پردازد. هدف از اجرای پژوهش، ارائ مدلی از عملکرد بازاریابی سازمانی با در نظرگرفتن متغیر مستقل نوآوری سازمانی و متغیرهای میانجی عملکرد بازار و عملکرد نوآوری است؛ به‎گونه‎ای که بتوان سهم بیشتری از تغییرات عملکرد بازار سازمان را تبیین کرد. پرسشنام پژوهش بر اساس مرور ادبیات و مصاحبه با خبرگان طراحی شده است. برای اثبات روایی آن، علاوه‎بر نظر خبرگان، از تحلیل عاملی تأییدی نیز بهره شده است. داده‎ها از کل جامع آماری، شامل مدیران ارشد ۱۳۰ کسب­وکار کوچک و متوسط در صنعت نساجی کاشان، جمع‎آوری شده است. از میان ۱۳۰ پرسشنامه‎ای که در اختیار پاسخ‎دهندگان قرار گرفت، ۱۰۰ پرسشنام تکمیل دریافت شد. یافته­های پژوهش حاکی از آن است که نوآوری سازمانی بر نوآوری بازاریابی تأثیر مستقیم و معناداری می‎گذارد؛ اما نوآوری بازاریابی بر عملکرد نوآوری تأثیری ندارد. همچنین ضرایب مسیر نشان می­دهد همبستگی شایان توجهی بین نوآوری سازمانی و نوآوری بازاریابی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.