مقاله درک معنای زنان منطق? عسلویه از مسئولیت اجتماعی شرکتها (مطالع? مردمنگارانه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله درک معنای زنان منطق? عسلویه از مسئولیت اجتماعی شرکتها (مطالع? مردمنگارانه) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله درک معنای زنان منطق? عسلویه از مسئولیت اجتماعی شرکتها (مطالع? مردمنگارانه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درک معنای زنان منطق? عسلویه از مسئولیت اجتماعی شرکتها (مطالع? مردمنگارانه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله درک معنای زنان منطق? عسلویه از مسئولیت اجتماعی شرکتها (مطالع? مردمنگارانه) :
تعداد صفحات :۳۳
منطق عسلویه یا پارس جنوبی یکی از مناطق پرترافیک و صنعتی خاورمیانه است که تأثیر عمیقی بر زندگی مردم بومی مجاور منطقه و بهطور مشخص، بر زندگی زنان ساکن آنجا گذاشته است. از آنجا که شرکتهای پتروشیمی زیادی در منطقه مشغول به کارند، مطرحکردن بحث مسئولیت اجتماعی شرکتها میتواند نقش مثبتی بر وضعیت زندگی مردم داشته باشد و از این لحاظ حائز اهمیت است. بدین منظور پژوهش حاضر درصدد است با رویکرد تفسیرگرایی انتقادی، درک معنایی زنان ساکن در مجاورت منطق گازی پارس جنوبی عسلویه را از مسئولیت اجتماعی شرکتها در برابر ذینفعان بررسی کند. برای انجامدادن این پژوهش، از روششناسی کیفی و از روش مردمنگاری انتقادی و تکنیک مصاحب نیمهساختاریافته با مشاهده استفاده شده است. بدین منظور با در نظر گرفتن ترکیب سن، شغل، وضعیت تأهل و عنصر بومیبودن با ۱۵ زن ساکن مناطق اطراف منطق انرژی پارس، که به شیو نمونهگیری هدفمند انتخاب شدند، مصاحبه شد. از دادههای حاصل از مصاحبهها، چهار مقول آسیبهای اجتماعی، توانمندسازی زنان، سلامت و محیط زیست و توسعه و رفاه اجتماعی استخراج و تحلیل شد و سپس طرحواره نظری ارائه شد. نتایج این پژوهش نشان میدهد که زنان مجاور این منطقه از رونق اقتصادی و برخی موقعیتهای پیشآمده برای توانمندسازی زنان، ارزیابی مثبتی داشتهاند؛ اما عملکرد شرکتها درخصوص مسئولیت اجتماعی شرکتیشان را منفی ارزیابی کردهاند. آنها معتقد بودند که با توجه به تأثیر مستقیم شرکتها بر زندگیشان، شرکتها باید دربرابر پیامدهای اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی ناشی از حضورشان در منطقه احساس مسئولیت کنند و برنامههای مداخلهای و اصلاحی و کارشناسیشده داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.