مقاله بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالع? موردی: طراحی و تدوین مختصات محل? سامانیافته در شهر تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالع? موردی: طراحی و تدوین مختصات محل? سامانیافته در شهر تهران) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالع? موردی: طراحی و تدوین مختصات محل? سامانیافته در شهر تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالع? موردی: طراحی و تدوین مختصات محل? سامانیافته در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالع? موردی: طراحی و تدوین مختصات محل? سامانیافته در شهر تهران) :
تعداد صفحات :۲۹
شهرداری تهران در پایینترین سطح خود به چندین محله تقسیم میشود. برای اینکه شهرداری تهران بتواند خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کند، باید مختصات محل سامانیافته را طراحی کند. هدف این پژوهش ارائ راهکاری برای طراحی و تدوین مختصات محل سامانیافته در کلانشهر تهران با استفاده از سازوکار بنچمارکینگ است. در پژوهش پیش رو، دادهها با اجرای مصاحبههایی گردآوری شدند و بهکمک روش دلفی و تحلیل محتوا به تجزیهوتحلیل دادههای یادشده پرداخته شد. با بررسی یافتهها این نتایج بهدست آمد: ۱. برای طراحی و تدوین مختصات محل سامانیافته در شهر تهران، میتوان از سازوکار بنچمارکینگ استفاده کرد؛ ۲. در طراحی محل سامانیافته باید ضمن تمرکز بر وظایف، بر فرایندهای انجام کار نیز توجه شود؛ ۳. باید به شرکتهایی که این صنعت را پوشش میدهند، یعنی به شهرداریها، توجه کرد و سازوکاری با عنوان «خواهرخواندگی» را، بهبویژه خواهرخواندگی با شهرداریهای بزرگ دنیا، مانند نیویورک، لندن، توکیو و… را در دستور کار قرار داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.