مقاله تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان :
تعداد صفحات :۳۶
تلاشهای طرفداران اخلاق در کسبوکار به صورت کدهای اخلاقی، الگوی رفتار ارتباطی افراد سازمان را ترسیم و به فرهنگ سازمانی اخلاقی کمک مینماید. این کدها در هر حرفه، رفتارهای صحیح و ناصحیح را مشخص میکنند. لذا با توجه به اهمیت اخلاق در اسلام، تحقیق حاضر، از طریق مصاحبه با خبرگان حوزه اخلاق اسلامی و بازاریابی، به استخراج معیارهایی اخلاقی در حوزههایی از بازاریابی و فروش پرداخته است. با بکارگیری استراتژی نظریهپردازی دادهبنیاد، طی کدگذاری باز در نرمافزار اطلس.تی، معیارها استخراج و کدهایی برای جلوگیری از افعال ضداخلاقی فروشندگان، در سه دسته: عمومی، شرکت و رقبا، ارائه شدهاند، تا راهنمایی برای مواجه با دوراهیهای اخلاقی باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.