مقاله چارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالع? دلفی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالع? دلفی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالع? دلفی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالع? دلفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چارچوب تخصصهای مورد نیاز در نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی: مطالع? دلفی :
تعداد صفحات :۳۶
هدف: هدف این پژوهش رسیدن به چارچوبی از گروه تخصصی و سازمانهای مؤثر مورد نیاز برای نشر کتابهای درسی الکترونیکی دانشگاهی با توجه به ویژگیها و مزایای این نوع کتابهاست. بنابراین شناسایی متخصصان مورد نیاز با اجماع نظر صاحبنظران این حوزه نتیج نهایی این پژوهش خواهد بود. روش: مطالع دلفی با استفاده از ابزار پرسشنام محققساخته در چهار دور انجام گرفت. جامع آماری شامل چهل نفر از صاحبنظران داخلی و خارجی حوز کتاب الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، کتابخان دیجیتالی، آموزش الکترونیکی و نمونهگیری هدفمند بوده است. یافتهها: پژوهش به این نتیجه رسید که از مجموع ۴۸ تخصص معرفیشده در پرسشنامهها و در دورهای متنوع، مهمترین اعضای نهایی گروه تخصصی نشر کتاب درسی الکترونیکی دانشگاهی بهمنظور نشر اصولی و کاربرپسند این کتابها شامل ۱۹ تخصص است که عبارتند از: تولیدکنندگان محتوای تعاملی، فراهمآورندگان محتوای تعاملی، طراح آموزشی، استادان، طراح منابع آموزشی، متخصصان یادگیری الکترونیکی، متخصصان دسترسپذیری، نویسندگان محتوای تعاملی، نویسندگان، تولیدکنندگان نرمافزارهای کتاب الکترونیکی، تولیدکنندگان سختافزارهای کتاب الکترونیکی، متخصصان رسانه، توسعهدهندگان محتوا، تولیدکنندگان کتاب الکترونیکی، متخصصان تعامل انسان – رایانه، ناشر، متخصصان فرهنگ، متخصصان قوانین و مقررات و متخصصان فناوری آموزشی. اصالت و ارزش: بهنظر میرسد با توجه به بررسیهای انجامگرفته، این پژوهش برای نخستین بار به شناسایی اعضای گروه تخصصی نشر کتاب درسی الکترونیکی دانشگاهی پرداخته و تکنیک دلفی نیز بهعنوان شیو جدیدی در حوز مطالعات مربوط به کتابهای الکترونیکی در این پژوهش بهکار برده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.