مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی مطالعه موردی: بخش کن شهرستان تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی مطالعه موردی: بخش کن شهرستان تهران دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی مطالعه موردی: بخش کن شهرستان تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی مطالعه موردی: بخش کن شهرستان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط با محوریت گردشگری روستایی مطالعه موردی: بخش کن شهرستان تهران :
تعداد صفحات :۳۳
در جهان امروز، گردشگری روستایی نقش مهمی بهعنوان عامل تولیدی و اشتغالزایی و منبع جدید درآمدی در جوامع روستایی ایفا میکند. بههمین دلیل شناسایی عوامل تأثیرگذار بر این صنعت اهمیت مییابد. بهمنظور شناسایی عوامل مؤثر بر شکلگیری و رونق کسبوکارهای گردشگری از دیدگاه مردم محلی، پژوهشی در نواحی روستایی بخش کن (دهستان سولقان) صورت گرفت. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرمافزار SPSS استفاده شد. نتایج نشان دادند که بیشترین انگیزه گردشگران از حضور در نواحی روستایی بخش کن، بازدید از جاذبههای طبیعی و مکانهای زیارتی بوده است. جز در منطقه امامزاده داود، فعالیت بنگاههای گردشگری در اشکالی مانند مراکز تفریحی، رستورانها، مراکز عرضه خدمات اقامتی، مراکز خرید، راهنمایی گردشگران، فروش محصولات دامی و کشاورزی، حملونقل گردشگران، فروش صنایعدستی و عرضه غذاهای محلی در مناطق روستایی رشد و توسعه چندانی نداشت. از دیدگاه اهالی ازجمله مزیتهای منطقه در ایجاد و توسعه کسبوکار گردشگری، فاصله کم تا شهر تهران و جاذبههای طبیعی و زیارتی منطقه معرفی شدند و درمقابل، فصلیبودن گردشگری و تبلیغات و اطلاعرسانی کم درخصوص جاذبههای گردشگری منطقه از مهمترین مسائل پیش روی گسترش و رونق فعالیت بنگاههای گردشگری عنوان شد. از میان عوامل استخراجی در آزمون تحلیل عاملی، عامل زمینهای-زیرساختی با مقدار ویژه ۷۸/۵ مؤثرترین عامل در شکلگیری و گسترش فعالیتهای بنگاههای اقتصادی با محوریت گردشگری منطقه شناخته شد. همچنین میان عوامل شناساییشده همبستگی مثبت مشاهده شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.