مقاله بررسی رابط? میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالع? موردی هتلهای ۴ و ۵ ستار? شهر شیراز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابط? میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالع? موردی هتلهای ۴ و ۵ ستار? شهر شیراز) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابط? میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالع? موردی هتلهای ۴ و ۵ ستار? شهر شیراز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط? میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالع? موردی هتلهای ۴ و ۵ ستار? شهر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابط? میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالع? موردی هتلهای ۴ و ۵ ستار? شهر شیراز) :
تعداد صفحات :۲۴
بالابردن رضایت مشتری و وفادارکردن او عنصری مهم و اساسی در صنعت هتلداری است. هدف این تحقیق بررسی رابط میان رضایت و وفاداری مشتریان هتلهای ۴ و ۵ ستار شهر شیراز است. برای این منظور، با استفاده از ادبیات پژوهش عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری شناسایی شده است. در این پژوهش، که از نوع تحقیقات توصیفیـ پیمایشی است، جامع آماری مسافران هتلهای ۴ و ۵ ستار شهر شیراز است و ابزار سنجش، پرسشنامه است که به روش نمونهگیری تصادفی ساده ۱۱۲ پرسشنامه بین مسافران هتلها توزیع و تکمیل شد. دادهها با استفاده از نرمافزار SPSS و LISREL تحلیل شده و درنهایت مشخص شد که بین رضایت مشتری و وفاداری او در صنعت هتلداری رابط معنادار وجود دارد. اما هم شاخصهای رضایت به یک اندازه برای مشتری اهمیت ندارند. مهمترین عامل در وفاداری مشتریان، کیفیت (شامل اعتبار، پاسخگویی، اطمینان، عوامل محسوس، و همدلی) و کماهمیتترین آنها قیمت است. سرانجام، براساس یافتهها، جهت افزایش رضایت و وفاداری مشتریان پیشنهادهای لازم ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.