مقاله نیازسنجی آموزشی گلخانه‌داران گل و گیاهان زینتی استان تهران با استفاده از مدل بوریچ (مطالعه موردی: کاربرد انرژی‌های جایگزین)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نیازسنجی آموزشی گلخانه‌داران گل و گیاهان زینتی استان تهران با استفاده از مدل بوریچ (مطالعه موردی: کاربرد انرژی‌های جایگزین) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نیازسنجی آموزشی گلخانه‌داران گل و گیاهان زینتی استان تهران با استفاده از مدل بوریچ (مطالعه موردی: کاربرد انرژی‌های جایگزین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نیازسنجی آموزشی گلخانه‌داران گل و گیاهان زینتی استان تهران با استفاده از مدل بوریچ (مطالعه موردی: کاربرد انرژی‌های جایگزین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نیازسنجی آموزشی گلخانه‌داران گل و گیاهان زینتی استان تهران با استفاده از مدل بوریچ (مطالعه موردی: کاربرد انرژی‌های جایگزین) :

تعداد صفحات :۱۶

پژوهش حاضر با هدف نیازسنجی آموزشی گلخانه‌داران پرورش‌دهنده گل و گیاهان زینتی در مورد کاربرد انرژی‌های جایگزین انجام گرفت. پژوهش از نوع کاربردی به روش توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری آن ۴۹۹ نفر از گلخانه‌داران گل و گیاهان زینتی استان تهران هستند که براساس فرمول کوکران ۱۱۷ نفر از آن‌ها به عنوان نمونه به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری استفاده‌شده در این تحقیق، پرسشنامه‌ای مبتنی بر مدل بوریچ بود. تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده از نرم‌افزار SPSSWin18 انجام گرفت. نتایج نشان داد که گلخانه‌داران مزبور برای کاربرد انرژی‌های جایگزین نیاز آموزشی دارند و گویه‌های انتخاب نوع انرژی استفاده‌شده در گلخانه، استفاده از امکانات لازم برای کاربرد انرژی‌های جایگزین در گلخانه، نحوه برقراری ارتباط با کارشناسان سازمان انرژی‌های نو در زمینه استفاده از انرژی‌های جایگزین در گلخانه به ترتیب به عنوان نیازهای رتبه یک تا سه معرفی شدند. نتایج تحلیل همبستگی نیز بیانگر آن بود که متغیرهای میزان تحصیلات و سابقه با نیاز آموزشی گلخانه‌داران رابطه منفی و معنی‌داری در سطح ۰۱/۰ دارند، متغیرهای سطح زیر کشت گلخانه و هزینه حامل‌های انرژی با نیاز آموزشی گلخانه‌داران رابطه مثبت و معنی‌داری در سطح ۰۱/۰ دارند و متغیر سن با نیاز آموزشی گلخانه‌داران همبستگی معنی‌داری نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.