مقاله راهبردپژوهی در سای? عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالع? موردی: توسع? گردشگری شهر یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله راهبردپژوهی در سای? عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالع? موردی: توسع? گردشگری شهر یزد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله راهبردپژوهی در سای? عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالع? موردی: توسع? گردشگری شهر یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردپژوهی در سای? عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالع? موردی: توسع? گردشگری شهر یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله راهبردپژوهی در سای? عوامل کلان محیطی در گردشگری شهری با استفاده از مدلهای کمی و کیفی (مطالع? موردی: توسع? گردشگری شهر یزد) :
تعداد صفحات :۲۵
گردشگری براساس وجود جاذبههای دیدارگر شکل میگیرد و شهرها یکی از مکانهای پرجاذب گردشگری هستند. گردشگری شهری یکی از عوامل مهم توسع اقتصادیـ اجتماعی و رفاهی شهر و شهرنشینان است. شهر یزد از جمله شهرهای تاریخی کشور است که ویژگیهای لازم برای توسع گردشگری شهری را دارد. پژوهش حاضر سعی بر این داشت که با استفاده از روش SWOT و PESTLE ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدید در بخش گردشگری شهری شهر یزد، بهترین راهبردها را برای مقابله با تهدیدها و بهرهگیری از فرصتها تعیین کند. روش پژوهش توصیفیـ تحلیلی است و گردآوری اطلاعات با استفاده از روشهای مشاهده مستقیم و مصاحبه و تهیه پرسشنامه انجام گرفته است. در فرایند گردآوری اطلاعات و بهخصوص در جمعآوری پرسشنامه، جامعه نمونه در سه سطح مردم، گردشگران، و مسئولان ادارات مرتبط با گردشگری شهری است. جهت نمونهگیری از روش خوشهای استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان میدهد که در تدوین راهبردهای توسعه گردشگری شهری با تأکید بر عوامل خارجی باید جنبههای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فناوری، قانونی، و محیط زیستی در نظر گرفته شود. در پژوهش حاضر، این عوامل دستهبندی شده و درنهایت با توجه به عوامل داخلی و خارجی راهبردهایی برای توسعه گردشگری شهری یزد از جمله پیشرفتن به سوی دولت الکترونیک و تسهیل خدماترسانی به گردشگران از طریق ایجاد خدمات الکترونیک، افزایشدادن سرمای در گردش، و خروج از رکود سرمایه در شهر از طریق تصویب قوانین تضمین سود سرمایه و درنتیجه کاهش تورم ارائه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.