مقاله ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‏ دیجیتال بر اساس الگوی دیجی‌کوال (مورد مطالعه: کتابخان?‏ دیجیتال دانشگاه تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‏ دیجیتال بر اساس الگوی دیجی‌کوال (مورد مطالعه: کتابخان?‏ دیجیتال دانشگاه تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‏ دیجیتال بر اساس الگوی دیجی‌کوال (مورد مطالعه: کتابخان?‏ دیجیتال دانشگاه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‏ دیجیتال بر اساس الگوی دیجی‌کوال (مورد مطالعه: کتابخان?‏ دیجیتال دانشگاه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‏ دیجیتال بر اساس الگوی دیجی‌کوال (مورد مطالعه: کتابخان?‏ دیجیتال دانشگاه تهران) :

تعداد صفحات :۲۴

هدف: هدف از این پژوهش دستیابی به کیفیت مطلوب در خدمات‌رسانی کتابخانه‌های‏ دیجیتال دانشگاهی با استفاده از ابزار دیجی‌کوال است. روش تحقیق: این تحقیق کاربردی و ماهیت آن تحلیلی – پیمایشی است. جامع آماری آن کاربران عضو کتابخان دیجیتال دانشگاه تهران در سه گروه استادان (۶۰۰ نفر)، دانشجویان (۲۳۰۰ نفر) و کتابداران (۱۱۰۰ نفر) هستند و ابزار گردآوری داده‌ها پرسش‌نامه بوده و برای تحلیل از آزمون ویلکاکسون و تی زوجی استفاده شده و مؤلفه‌ها با آزمون فریدمن رتبه‌بندی شده است. یافته‌ها: شکاف کیفیت خدمات بین وضعیت موجود و مطلوب در مؤلفه‌های قابلیت کاوش (۷۵/۰)، پوشش موضوعی و قابلیت استفاده (۰۷/۱)، دسترس‌پذیری (۱۲/۱)، قابلیت اطمینان (۱۷/۱)، دقت و صحت (۲۲/۱)، سازمان‌یافتگی (۳۵/۱)، قابلیت اعتبار (۴۷/۱)، قابلیت مرور (۸/۱)، پیوندهای فعال (۹۱/۱)، رضایتمندی (۱۹/۲) و خودکفایی(۳۰/۲) به‌ترتیب افزایش را نشان می‌دهد. نتیجه‌گیری: در مؤلفه‌های قابلیت کاوش، پوشش موضوعی و قابلیت استفاده، کمترین شکاف و در خودکفایی، پیوندهای فعال و رضایتمندی بیشترین شکاف بین دو وضعیت موجود و مطلوب وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.