مقاله مدل کسبوکار نوآورانه B2C برای شرکتهای پخش (مطالعه موردی: شرکت گلرنگپخش)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل کسبوکار نوآورانه B2C برای شرکتهای پخش (مطالعه موردی: شرکت گلرنگپخش) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل کسبوکار نوآورانه B2C برای شرکتهای پخش (مطالعه موردی: شرکت گلرنگپخش) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل کسبوکار نوآورانه B2C برای شرکتهای پخش (مطالعه موردی: شرکت گلرنگپخش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل کسبوکار نوآورانه B2C برای شرکتهای پخش (مطالعه موردی: شرکت گلرنگپخش) :
تعداد صفحات :۲۹
در دهههای اخیر با رواج اینترنت، کسبوکارهای الکترونیکی به عنوان ابزاری برای سازماندهی مدل کسبوکار شناخته میشود. شرکتهای بسیاری برای تغییر مدلهای کسبوکار سنتی خود به مدل کسبوکار الکترونیکی برای کسب توان رقابتی بیشتر در دنیای پرتغییر و پرپیچیدگی فعلی تلاش میکنند. بر این اساس، این مقاله با هدف توسعه مدل کسبوکار نوآورانه B2C تدوین شده است. جامعه آماری این تحقیق شرکت گلرنگپخش است. برای اجرای این تحقیق از روش موردکاوی استفاده شد. ابزار اصلی گردآوری دادههای مصاحبه از نوع عمیق است و علاوه بر آن از بررسی اسناد و مدارک و بررسی چکلیستها اطلاعات گردآوری شد. در بخش مصاحبه، با ۲۸ نفر از مدیران ارشد و میانی واحدهای مالی، بازاریابی و فروش (محصولات شوینده، غذایی و سلولزی) و رئیس برندهای این شرکت در خصوص روند فعالیت این شرکت مصاحبهای با نمونهگیری هدفمند تا مرحله اشباع نظری صورت گرفت. در این تحقیق، از مدل کسبوکار اوستروالدر به عنوان مدل مبنا استفاده شد و در ادامه با کدگذاری باز و محوری در قالب نه حوزه، مدل کسبوکار شرکت گلرنگپخش تدوین شد و عناصر نوآورانه مدل کسبوکار این شرکت مشخص شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.