مقاله ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژ? برند مقاصد گردشگری (مطالع? موردی: شهر اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژ? برند مقاصد گردشگری (مطالع? موردی: شهر اصفهان) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژ? برند مقاصد گردشگری (مطالع? موردی: شهر اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژ? برند مقاصد گردشگری (مطالع? موردی: شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژ? برند مقاصد گردشگری (مطالع? موردی: شهر اصفهان) :
تعداد صفحات :۳۳
هدف پژوهش حاضر ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند مقصد گردشگری اصفهان است. جامعه آماری پژوهش گردشگران خارجی است که در آبانماه ۱۳۹۲ به شهر اصفهان سفر کردهاند. از این جامعه نامحدود، نمونهای به حجم ۲۰۰ نفر انتخاب شد. برای گردآوری دادههای پژوهش، پرسشنامه محققساختهای طراحی شد. سپس برای بررسی دادههای پژوهش و آزمون فرضیهها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج پژوهش نشان میدهد آگاهی از برند مقصد گردشگری ارزش ادراکشده، رضایت گردشگر، تصویر ذهنی مقصد و وفاداری به مقصد گردشگری را بهطور معنیداری تحت تأثیر قرار میدهد. همچنین ارزش ادراکشده از مقصد گردشگری تأثیر معنیداری بر تصویر ذهنی مقصد گردشگری، وفاداری به مقصد گردشگری و رضایت گردشگر دارد. بهعلاوه، رضایت گردشگر تأثیر معنیداری بر تصویر ذهنی مقصد گردشگری و وفاداری به مقصد گردشگری دارد. در نهایت تصویر ذهنی مقصد گردشگری، وفاداری به مقصد گردشگری را بهطور معنیداری تحت تأثیر قرار میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.