مقاله بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژ? برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژ? برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژ? برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژ? برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژ? برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) :
تعداد صفحات :۲۹
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی- علی و بر پایه مدل معادلات ساختاری (SEM) است. ابزار مورد استفاده، پرسشنامه و جامعه آماری شامل مصرفکنندگان لوازم خانگی برند سامسونگ در شهر تهران است، که از روش نمونهگیری فرایندی (مرحلهای) برای جمعآوری دادههای مورد نیاز استفاده شد. با توجه به فرمول نمونهگیری از جامعه نامحدود، ۳۹۳ داده جمعآوریشده مبنای تحلیل قرار گرفت. بهمنظور تجزیه و تحلیل دادهها از نرمافزار Smart PLS استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد پیشبرد فروش بیشترین تأثیر غیرمستقیم را بر ارزش ویژه برند دارد و آگاهی همراه با تداعیات برند هیچ تأثیری بر وفاداری برند ندارد. از اینرو، پیشنهاد میشود مدیران بازاریابی شرکت سامسونگ، برنامههای تبلیغات و پیشبرد فروش را در طرحهای بازاریابی خود قرار دهند و مدیران این برند به نقش ابعاد سهگانه ارزش ویژه برند در ایجاد ارزش ویژه برند و بهدنبال آن ایجاد مزیت رقابتی توجه کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.